כפר סבא: שירות “העירייה עד אליך” חוזר לאורך חודשי יוני-יולי

עיריית כפר סבא תפעיל לאורך חודשי יוני-יולי את שירות “העירייה עד אלייך”, המנגיש את כלל שירותי העירייה לוותיקות וותיקי העיר.
במסגרת השירות, שפעל בהצלחה גדולה בשנה שעברה, מגיעים נציגי יחידת השירות והמוקד העירוני למוקדים שונים ברחבי העיר, בתאריכים וימים שונים, על מנת לסייע לאזרחיות ואזרחים ותיקים בביצוע פעולות באתר העירייה וקבלת שירות ישיר ואישי, בנושאים כגון הגשת בקשות לתווי חניה, תווי אזרחים ותיקים ותווים אזוריים, הגשת פרטים לצורך בדיקת זכאות להנחות בארנונה וסיוע בהמשך קבלת הנחות אלה, סיוע בפתיחת פניות על מפגעים בסביבת המגורים ועוד, לרבות הסבר כיצד ניתן לעקוב אחר אופן הטיפול בפניות עד לטיפולן המלא.

המפגשים ייערכו החל מהשבוע הבא, כאשר בימים שלישי-חמישי 13-15/6 יגיעו נציגי המוקד העירוני למועדון הגמלאים כיסופים, למועדון גמלאים עלייה ולמועדון גמלאים הירוקה, שבוע לאחר מכן, בין התאריכים 20-22/6 יתקיימו מפגשים עם נציגי המוקד במועדון גמלאים יוספטל, בספרייה העירונית במרכז הקהילתי הראשונים. בין התאריכים 25-28/6 יגיעו נציגי המוקד למועדון גמלאים אלי כהן, מועדון גמלאים סירקין ומועדון גמלאים נחשון, ובתאריך 5/7 יתקיים מפגש במרכז הקהילתי בית הסטודנט.

אזרחיות ואזרחים ותיקים, או בכלל, המעוניינים לקבל סיוע ושירות בנושאים אלה, מתבקשים להגיע עם תעודות זהות, כולל ספח, רישיון רכב בתוקף ורישיון נהיגה (לתווי חניה), כאשר פרטים נוספים ושעות הפעילות יפורסמו בהמשך באתר העירייה ובקרב קהילת האזרחיות והאזרחים הוותיקים בעיר. למפגשים במועדוני הגמלאים מוזמנים גם אזרחיות ואזרחים ותיקים שאינם חברים בהם.

“חשוב לנו להנגיש את שירותי העירייה לכל תושבת ותושב בעיר”, מסביר ראש העיר, רפי סער. “המפגשים הישירים והאישיים עם האזרחיות והאזרחים הוותיקים בעירנו, מאפשרים קשר ישיר עם אוכלוסייה שמתקשה יותר לעיתים בעולם הדיגיטלי ומאפשרים לנו לשמוע מהם על הצרכים שלהם ולפעול כדי שנוכל להעניק להם שירות מצוין. אני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר הוותיקים להגיע למפגשים אלה ולקבל שירות מקצועי, אדיב ויחס חם”.

בעיריית כפר סבא שירות מיטבי הוא לא רק סיסמה אלא דרך חיים. בנוסף לשירות שחוזר כעת, הוקם מרכז שירות חדש ורק בשבוע שעבר זכתה העירייה במקום השני ובמדליית הכסף בתחרות המי״ל בשירות וחוויית לקוח מטעם מרכז הניהול הישראלי.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירות, עו”ד איתן צנעני: “שירות מיטבי ונגיש לכל אחת ואחד הוא אחד מאבני היסוד של העירייה, ומטרתנו להגיע לכל תושבת ותושב ולאפשר להם לקבל שירותים עירוניים בכל תחום. אני רוצה להודות ליחידת השירות ולמוקד העירוני על חשיבה מחוץ לקופסה ועל המיזם החשוב הזה, במסגרתו אנו מגיעים לאזרחים ואזרחיות ותיקים בעירנו ומגישים להם שירות אישי”.

מנהלת יחידת השירות העירונית, עדי אוליקר: “שירות ‘עירייה עד אלייך הוא שירות נוסף שאנו מגישים, במסגרת סל שירותים רחב, הכולל בין היתר את מרכז השירות החדש שנפתח בימים אלו במתחם העירייה – שמטרתו להמשיך לתת שירות אישי ופנים מול פנים למי שזקוק. אנו מתקדמים טכנולוגית, משיקים שירותים דיגיטליים חדשים ובמקביל ממשיכים לפתח שירותים אישיים, כי אנו יודעים שאין תחליף למגע אנושי.

תגובות

תגובות