חברת נתיבי ישראל תבצע שדרוג מחלף 531, לרבות הרחבת נתיבי הירידה מצומת תל חי לכביש 531 מערב

היום, ראשון 8/9/2024, החלו עבודות לשדרוג והרחבת מחלף 531-צומת תל חי.
מדובר בעבודות המבוצעות על ידי חברת נתיבי ישראל, וזאת בעקבות תוכנית רב שנתית ומדיניות עירונית שמוביל ראש העירייה לטיפול ושדרוג תשתיות תחבורה ברחבי העיר, והפחתת עומסי תנועה.

 

במסגרת העבודות, יחל השבוע שלב א’, הכולל את שדרוג נתיבי הנסיעה מצומת תל חי מכיוון מזרח למערב, כאשר העבודות יבוצעו בשעות הלילה, על מנת למנוע ככל הניתן הפרעה לתנועה.

העבודות יבוצעו לאורך כל חודש ספטמבר, כאשר בהמשך יכללו העבודות הוספת נתיב נסיעה בירידה מצומת תל חי לכביש 531 לכיוון מערב, תיקון וחידוש אזור המחלף על כל שלוחותיו, כאשר חסימות תנועה יהיו הרמטיות או חלקיות בלבד – ויפורסמו לציבור מדי שבוע, כאשר כלל העבודות צפויות להתבצע בימים ראשון-חמישי החל מהשעה 23:00 מדי לילה ועד השעה 5:00 בבוקר למחרת.

ראש העיר, רפי סער: “מדובר בבשורה לתושבי העיר ומשתמשי הדרך. זהו שדרוג נוסף שאנו מבצעים בתשתיות ובפתרונות התחבורה בעיר, על מנת להקל בעומסי התנועה באזור ולאפשר נוחות נסיעה מרבית לתושבינו. אני מודה לחברת נתיבי ישראל על שיתוף הפעולה החשוב להסדרת המחלף וחידושו, למען רווחת הנהגים והנוסעים”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, קובי פדוה: “שדרוג היציאה ממחלף תל חי לכביש 531 יוצא לדרך. מדובר בשיפור משמעותי לכל אחד ואחת מאיתנו. אנו שמחים על שיתוף הפעולה בין הגורמים במשרד התחבורה והצוותים המקצועיים של עיריית כפר סבא שאפשר את תחילת העבודות”.

תגובות

תגובות