שני רבנים שאני מאד אוהב היו שרי הטקס וקבעו המזוזות בחנות החדשה של אירית מרק / מאת יואב חביב

בשעה טובה ומוצלחת פתחה אמש , אירית מרק , חברתי האהובה והכוהנת הגדולה של הפעילות החברתית במושבה , את החנות השנייה . התע”ש 9 . אחות צעירה לחנות יד שנייה מעולה ומועילה תל חי 40 . העמותה של אירית היא עמותת צדקה נטו . כל ההכנסות קודש לשכבות במושבה , שגורלן לא שפר עליהן . עם דגש על החיילים בכלל והחיילים הבודדים בפרט . ועל האימהות החד הוריות . אירית בנתה בעשר אצבעותיה מפעל שכולו צדקה .
“לכל מי שדואג ושואל אותי… אז ממה אירית מתפרנסת… אל דאגה . אירית עדיין העיתונאית מס . 1 . במושבה ובבעלותה העיתון האינטרנטי הנפוץ ביותר בשרון . השרון פוסט , המאפשר לה שקט נפשי בביצוע עבודת הקודש המופלאה אותה היא מפעילה בכישרון יוצא דופן . בקולאז’ המופלא : יחד איתי , אירית מרק כלת השימחה . יוסי סדבון חברי האהוב . הרב הצדיק , הרב מויאל . איש יקר . חבר טוב . רב פעלים וחסד . מיד אסביר . יוסי אוסף אותי ממעונות הגיל , בואך התע”ש 9 . ואיך אסביר לכם מה מהווה יוסי עבורי . וכמה כל עת במחיצתו מהווה עבורי התעלות בכל פרמטר .
“שני רבנים שאני מאד אוהב היו שריי הטקס וקבעו את המזוזות בחנות החדשה של אירית . הרב הצדיק . הרב מויאל עימנו בפריים . זכיתי לברכה אישית . מרגשששת . מחזקת . מעצימה ( ואני זקוק לה ) הרב מויאל ריגששש אותי ,כדרכו בקודש , בואך דמע ביילתי נימנע . תודה מעומק ליבי כבוד הרב . ואם בהתנדבות וצדקה עסקינן, אזיי יוסי סדבון ראוי לכל שבח . לצד קריירה ביטחונית ארוכה ומפוארת במהלך 40 שנה . החל מקצין צעיר בסיירת מובחרת עבור בתפקידיי פיקוד במשמר הגבול וכלה בתפקידים הכי משמעותיים ובכירים במשטרת ישראל . ובכל השנים הללו , וביתר שאת עתה , יוסי לא זנח לרגע את שיא הפעילות החברתית במושבה . באהבה . מכל הלב . בהתנדבות .
“אקדיש טור ניפרד לנעמי ויוסי סדבון המנפצים יום יום את שיאיי העשייה במושבה . ובפאוזה עמוקה : אנחנו ביום קשה היום . נתפלל כולנו לעילוי נשמתם של החללים שלנו . גיבוריי ישראל . להחלמתם של הפצועים שלנו גיבוריי החיל . לשובם המהיר של כל החטופים שלנו ( למה מחכים לעזאזל ) הנמקים במנהרות השטן ברצועת הרשע . לחזרה הבייתה בשלום , במהרה בימינו אמן , של כל לוחמיי צה”ל , גיבוריי העל , הנלחמים בגבורה , גם ברגעים אלה בכל החזיתות .
“בזכות המופלאים הללו יכולנו לחגוג אמש עם אירית את פתיחת חנותה החדשה . לזכות בהילת הקדושה של הצדיקים הנעלים : הרב ימיני והרב מויאל . וכן בזכותם…אני כותב עתה את הטור הלז . אנא שובו הבייתה בשלום . תיצרו קשר עם אירית . תסייעו בידה . תתנדבו . אין סיפוק נעלה יותר מנתינה . ורק תהיו תמיד בצד הנותן וחלילה לא בצד המקבל . ועד אז… אנא זכרו לעד , חברות וחברים אהובים שלי : רק אהבת חינם תנצח . הרבה אהבת חינם . שלכן ושלכם יואב
צילומים בנג’מין ניקסון
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏7‏ אנשים‏ ו‏טקסט‏‏

תגובות

תגובות