מנכ”ל עיריית כפר סבא במכתב לחברת המועצה הדר לביא: “פנייתך מסתמכת על עיוות עובדות ובאופן הנוגד מצב הדברים. ראש העיר לא היה מעורב בהסכם החכירה ברוטשילד 55”

מנכ”ל עיריית כפר סבא במכתב לחברת המועצה הדר לביא: “ראש העיר לא היה מעורב בהסכם החכירה ברוטשילד 55”

במכתב ששלח הבוקר מנכ”ל עיריית כפר-סבא, יובל בודניצקי לחברת המועצה הדר לביא, בעקבות פנייתה להצגת מסמכים בנושא רוטשילד 55, כתב בודניצקי כי הטענות שהעלתה לביא במסגרת פנייתה מבוססות על עיוות עובדות שאינן נסמכות על כל תשתית עובדתית. על פי בודניצקי, אופן ניסוח הפניה של לביא לקבלת המסמך, כאילו ראש העיר אחראי על ויתור של מתן תמורה כספית לעירייה בתמורה לאחריות ל-10 שנים הוא שגוי מיסודו ומתאר מצב שלא התקיים.

במכתב ציין בודניצקי כי ״ההסכם לא נחתם על ידי סער לבדו אלא ע״י הנהלת העירייה לאחר אישור מועצת העיר, כחלק מהסכם חכירה עם בעלי הזכויות במקרקעין״.

עוד נכתב כי ״השינויים שנעשו בהסכם, כולל דרישות אחריות ל-10 שנים, היו תוצאה של אילוץ שנכפה על העירייה בשל סכסוך מול היזם ובעלי הקרקע ולא כללו שום “ויתור” על עלויות פיתוח״ כפי שהוצג על ידי לביא. העירייה עמדה על כך שהעבודות שבוצעו על ידי היזם יהיו באחריותו המלאה, תוך שהיא דחתה את הצעתו לתקופת אחריות קצרה יותר.

מתוך מכתב המנכ”ל: 

יובל בודניצקי

 

 

לסיום, בודניצקי מציין כי הטענות שהובאו על ידי לביא אינן משקפות המציאות הנכונה

מעיריית כפר סבא נמסר “לביא מוזמנת להצטרף לעשייה החשובה למען רווחת התושבים וכי העירייה תמשיך לפעול למען קידום פרויקטים לטובת העיר ותושביה”.

לביא בתגובה “כלל טענותיה של מהנדסת העיר בדבר עבירות של ראש העיר נבדקות בדקדקנות ובחומרה על ידינו בכלל המשאבים הקיימים לנו, כפי שמצופה ונדרש בתפקידנו. כל יום מתגלים עוד פרטים בנושא המטרידים מאוד ומופנים לגורמי האכיפה הרלוונטיים. השימוש של ראש העיר בחברת יחצנות כדי לנסות להדוף בדיקות על התנהלותו נעשה בטעם אע, תוך שימוש במשאבי ציבור, ומעיד על הלחץ בו הוא נמצא מעדותה של מהנדסת העיר בניסיונו הכושל לפטר אותה. היו סמוכים ובטוחים שלא נחשוש ונמשיך לבדוק כל פרט ופרט.

תגובות

תגובות