לא הצליחו למכור את הפנטהאוז בהרצליה עד שפנו למתווך הצמרת מצפון תל אביב

צילום פנטהאוז בהרצליה – שירי דן

מערכת השרון פוסט חושפת סיפור נדל"ני יוצא דופן על זוג במקור מכפר סבא, שרכש בעבר פנטהאוז יוקרתי בהרצליה עם בריכה פרטית, נוף פתוח וחלום שהתגשם.


אלא שכמו לא מעט חלומות, גם כאן המציאות טרפה את הקלפים, והזוג נדרש בלב כבד למכור את הנכס הייחודי לצורך מימון מהלך אישי ובלתי נמנע.

אך מה שציפה להם לא הם ולא איש מהסובבים לא יכול היה לחזות מראש. במשך שנתיים תמימות הוצע פנטהאוז היוקרה למכירה ללא הצלחה.

מתווכים מקומיים ניסו את כוחם בזה אחר זה, בלעדיות רדפה בלעדיות, קונים פוטנציאליים באו והלכו, אך איש מהם לא הצליח לראות את הפוטנציאל האמיתי של הפנטהאוז המרהיב ו/או לגבש עסקה ממשית.

עד ששמו של מתווך דירות אחד עלה לאוויר בשיחה אקראית וברגע ההוא הכול השתנה.

מי שחשב שמתווך דירות מקצועי ואיכותי יש לחפש רק "בסביבתו", יופתע לגלות כי איש הנדל"ן שהצליח לפצח את המקרה הזה ובגדול כלל לא פועל מאזור השרון אלא דווקא מצפון תל אביב.

מדובר במתווך הצמרת ברק בר-לב, מייסד משרד העילית בר-לב נדל"ן, שכבר הפך שם נרדף למקצוענות ומסירות ובעיקר מתווך שלא מהסס לומר "לא" כשצריך ולהוביל עסקאות מורכבות ביותר למכירה אל חוף מבטחים.

הכתבה שלפניכם אינה רק סיפורם האישי של בני זוג שנאלצו להיפרד מדירת חלומותיהם מכורח המציאות שנכפתה עליהם אלא גם משקפת באור חד את מציאות עולם הנדל"ן כולו.

לעיתים דווקא המתווך שאינו בהכרח הקרוב גיאוגרפית, אלא זה הקרוב למהות, למהות המקצוע, זה שחי ונושם שוק הנדל"ן הקשוח הוא זה שמסוגל לקרוא בין הקירות את מה שאחרים מחמיצים.

זהו סיפור על יושרה שמסרבת להיסחר, על מקצוענות בלתי מתפשרת, ועל אומץ שיווקי שכמעט ואיננו בנמצא עוד בשוק רווי מילים ולעיתים הבטחות שאינן עומדות במבחן התוצאה.

כשעינת וירון (שמות בדויים), זוג אמיד מכפר סבא שרכש פנטהאוז יוקרתי בהרצליה, הציבו שלט "למכירה" על הפנטהאוז שלהם, הם האמינו באמת ובתמים שמדובר בעסקה שתיסגר במהרה, לכל היותר 4 חודשים גג 5 חודשים.

הדירה היא למעשה דירת פנטהאוז יוקרתית עם גג שופע ומיקומה בקומה העליונה של בניין חדש. בריכה בה עם נוף פתוח, מעלית פרטית, סטנדרט גימור בלתי מתפשר.

ממש "הכול היה שם", אומרת עינת בעלת דירת היוקרה. "לא שיערנו שדווקא הדירה הזו תתקע אותנו למשך שנתיים."

במהלך 24 החודשים, ארבעה משרדי תיווך שונים ניסו את מזלם.

"כל אחד מהם הגיע עם הבטחות ותקוות, חלקם רק העלו מודעה ביד 2 וחיכו לטלפון אחרים ניסו לשכנע אותנו להוריד במחיר והתחושה הייתה שאין פה באמת משהו שונה אלא חיפוש מזדמן אחרי הקונה הנכון", אומר ירון.

"אנחנו לא מהזוגות שמוותרים בקלות, הוא מבהיר למערכת השרון פוסט. אבל אחרי 24 חודשים של אכזבות, הבנו שצריך לחשוב אחרת."

ואז… שיחה אקראית בין חברים שינתה את הכול. במהלך מפגש ערב עם חבר קרוב, עורך דין ותיק הבקיא בעולם הנדל"ן, עלה שמו של משרד 'בר-לב נדל"ן' מצפון תל אביב, ובפרט שמו של הבעלים, ברק בר-לב, מתווך צמרת הנחשב לאחד הבולטים והמשפיעים בעיר הגדולה.

"אם אתם באמת רוצים למכור פנטהאוז תפנו אליו, אמר החבר. הוא אולי לא פועל בהרצליה, אבל שווה לנסות. ואם יחליט לקחת את זה הרווחתם מתווך דירות מהשורה הראשונה."

עינת מודה שהייתה ספקנית. לא עניין של גאווה אלא אינסטינקט בסיסי של מי שכבר חוותה אכזבות.

"מה לתל אביבי הזה ולפנטהאוז שלנו בהרצליה?" היא תהתה בקול רם.

"בסוף, הוא רק עוד מתווך, לא? ואם יצליח למכור הרי ברור שייהנה משני אחוזים עמוסים, אז למה שלא ירצה לקחת את זה?"

אבל אז השתנה הטון של החבר. לא הייתה זו עוד המלצה שגרתית בין חברים, אלא הצהרה ברורה ונחרצת, כמעט פסקנית, מספרים בני הזוג למערכת שלנו.

"ברק בר-לב," הוסיף החבר ואמר בקול שאינו משתמע לשתי פנים, "איננו עוד 'איש נדל"ן' ו/או מתווך דירות שמגיע פשוט כדי למכור דירה. מדובר במתווך נכסים שמבין נדל"ן, פועל אחרת, פועל שונה ומהר מאוד. זה לא עניין של עמלה עבורו, זהו עניין של דרך ועקרונות של נדל"ן מדויק."

לדבריו, בר-לב לא ייקח על עצמו שיווק של פנטהאוז יוקרה בטח שלא בתל אביב ובטח אם לא ירגיש שמדובר באתגר מקצועי ראוי, כזה שהוא אכן יכול לתרום לו מהותית. במיוחד אילו יעלו מקרים של חריגות בנייה, תמחור מנותק מערך שוק או נכסים הסובלים מעיוותים מהותיים. 

הוא פשוט לא ייכנס לעסקה. לא משנה מה המחיר ולא משנה מה הפוטנציאל התיאורטי ובטח שלא משנה כמה ישלמו לו.

אנחנו השרון פוסט חקרנו קצת את הממצאים בסקרנות רבה והבנו שבר-לב אכן משהו מיוחד. מדובר במתווך דירות בתל אביב שאינו משתף פעולה עם מתווכים בתל אביב ופועל אך ורק בצפון תל אביב ולא אחת פונים אליו כשהעסקאות כבר כמעט אבודות או כאשר בעלי הנכסים זקוקים לאיש נדל"ן מקצועי מהשורה הראשונה. מדובר באיש מקרקעין שמבין נדל"ן לעומקו לא פחות מעורך דין המתמחה במקרקעין ובנדל"ן.

"כלומר, אם זה לא 'יעלה לו יפה בעין' הוא פשוט לא ייקח את זה?" שאל ירון בגיחוך קל וספק מתגרה ומנסה לבחון את הגבולות עם החבר, הזוג מנסה להבין. 

"בערך" השיב החבר ביובש, אבל אל תטעה. זה לא עניין של חן זו שאלה של עומק מקצועי ושל יושרה נטולת פשרות כלפיכם כמוכרים וכלפי רוכשים.

בר-לב איננו רודף אחר עמלות הוא חותר לעסקה נכונה ולאיזון, לאמת, ולהצלחה מדויקת. אם יתרשם כי הפנטהאוז מלווה בחריגות בנייה, כי אין בנמצא אסמכתא מספקת לכשרות הבריכה, או שהתמחור מנותק מן השוק ואם יזהה חוסר מודעות להשלכות המיסים הכרוכות בעסקה הוא יעדיף להתרחק, באלגנטיות.

ואם יתרשם שאתם עצמכם עדיין לא בשלים למכור הוא כלל לא יציע להתקדם. במקרים כאלה, הוא פשוט ימליץ באיפוק מדוד ובקור רוח על מתווך אחר. זו גישה בלתי שגרתית, אך זו דרכו ודווקא משום כך, כשהוא כן נכנס משהו מהותי באמת מתחיל לקרות.

שלב השיחה הטלפונית עם בר-לב:

"פנטהאוז למכירה בהרצליה? זה לא תחום ההתמחות שלי. אני לא האיש למשימה הזו גשו למתווכים שפועלים בסביבה שלכם."

כבר בשיחת הפתיחה הציב ברק בר-לב עמדה נחרצת. "אני עוסק בלעדית בדירות למכירה בצפון תל אביב ולא מעבר לזה." לא מדובר בהצהרה גאוגרפית גרידא, אלא בעקרון פעולה. גבול מקצועי ברור, שממנו נגזרת גם אחריותו וגם סירובו.

כאשר נשאלה באיפוק השאלה מצד הזוג האם המרחק מהמטרופולין התל אביבי עשוי להשפיע על שכר הטרחה, השיב בר-לב באופן חד וברור:

"ומי אמר שאני רוצה לשווק את הפנטהאוז הזה? איני מכיר את הסביבה ואם איני יכול להעניק ערך ממשי לשני הצדדים, לא אכנס לתוך זה בכלל."

סירובו היה מדוד, אדיב, אך חסר פתח למשא ומתן. נדמה היה כי קו הגבול מקצועי, מוסרי וגיאוגרפי כאחד.
אך שיחה נוספת מצדם של הזוג וכן פנייה אישית מצד חבר קרוב שנחשף הובילו לפתיחתה של דלת צרה.

כאשר נחשפה התמונה המלאה בשיחת הועידה לצד מצב אישי דחוף ומורכב שתלוי במימוש פנטהאוז היוקרה, וכן צורך ממשי שאינו שיווקי אלא מציאות קיומית, רק אז נדבר שבר-לב התרכך והמצב מעט השתנה.

"זו לא הייתה פנייה שמבקשים לסגור עסקה בכל מחיר," מספר ירון למערכת שלנו. זה היה צורך קונקרטי, למצוא את המתווך הטוב ביותר, צורך נטול יומרה שעמד מאחוריו עניין של חיים ממש."

ובכל זאת, גם אז ברק בר-לב לא מיהר. לא הפגין את התלהבותו של מי שנתקל בהזדמנות, ולא התנהל ביהירות. להפך התגובה הייתה מאופקת, שיפוטית, עניינית. נדמה שהוא כלל אינו פועל מתוך דחיפות אלא מתוך התאמה מדויקת, לעיתים חומקת, כמעט אובייקטיבית.

"התנצלותי שלוחה מראש איני מכיר את הרצליה," הבהיר לזוג ולחבר ביושר, בשוק שבו אנשי מקצוע לעיתים ממהרים להחצין ידע שלא באמת נצבר.

ירון, שנכח בשיחה, מתאר את הרגע: "משהו בסיפור שלנו ובדירה הזו עצר אותו. הוא לא הבטיח לנו דבר, הוא בכלל לא רצה אבל הרגשנו שהוא מקשיב ומבין ושיש בו קול פנימי שאומר לו להעמיק בזה למען מטרה מוצדקת."

ואכן, לאחר דין ודברים לא פשוט בשונה מקודמיו בר-לב הגיע בעצמו למפגש בדירתנו. לא נשלח נציג, לא נעשה שימוש בגורם מתווך כזה או אחר אלא נוכחות ישירה ומוקפדת. הוא בחן את הנכס לעומקו לא רק כחלל, אלא כישות נדל"נית שדורשת פענוח.

הוא התעכב על התמחור, ובמיוחד על הלימה בין המוצג לבין הרישום בפועל. נבחנו התאמות הקנייניות, מצבו של רישום הזכויות, היתר שניתן לבריכה שלנו כדין סימון גבולות, מצב רישוי והיתרים ואף נקודות שייתכן והוזנחו לאורך השנים. כל אלה נבדקו בקפידה.

"התמחור שנעשה עד כה החטיא את המהות," פסק בר-לב.

"האופן שבו הפנטהאוז למכירה הוצג פספס את קהל היעד ואת ערכו האמיתי. היה ניסיון 'לדובב' את הפנטהאוז, אבל בשפה הלא נכונה, הוסיף באותה הנשימה…"

בדבריו לא הייתה ביקורת סתמית. אלא אבחנה של איש מיומן בנדל"ן המכיר את עולם המקרקעין לעומקו ולא כמרחב שיווקי, אלא כתחום הדורש הבנה משפטית, תחושת התאמה אנושית, ויכולת קריאה רגישה של המרחב.

במפגש עצמו, מציינים בני הזוג כי ברק בר-לב לא עסק בקוסמטיקה נדל"נית. הוא לא התמקד במראה החיצוני של הדירה, לא שיבח את עיצוב הפנים ו/או את הבריכה, ולא השתמש באוצר המילים הרגשי השגור כל כך בענף, מושגים כמו "תחושת המרחב", "זרימה" או "אופי הדירה".

הוא גם לא מיהר לדבר על “הזהות הפוטנציאלית של הרוכש”, או לנסח תסריטים שיווקיים עתירי דמיון. מבחינתו, אין דבר כזה "נכס /או פנטהאוז במקרה שלנו, יפה". יש נכס מקרקעין שצריך למכור ויש חובת דיוק.

מהו דיוק בעיני מתווך הצמרת שאלנו? "דיוק משפטי במצב הרישום, בזכויות, במסמכים."

דיוק רגשי במניעים למכירה, בציפיות, ובתזמון הנכון לחשיפה. ודיוק תכנוני בהבנת הנכס לא כפי שהוא נראה, אלא כפי שהוא מתפקד בפועל: התכנון, ההתכנות ההנדסית, מגבלות המגרש והפוטנציאל שבו.

הגישה הזו, הבלתי מתפשרת, היא בין היתר מה שמייחד את משרד בר-לב נדל"ן: לא ניסיון לייפות מציאות אלא מחויבות לחשוף אותה במלואה, לא כדי להסתיר אלא כדי לדייק.

וכאשר הדיוק הזה מתקיים הדרך לעסקה הנכונה נעשית לא רק אפשרית, אלא טבעית. הפער בין מה שהנכס "ניסה לומר" לבין מה שהשוק בפועל "שמע" היה מובהק, ולעיתים אף צורם.

התחושה הייתה כי הפנטהאוז למכירה מבקש לתקשר מסר מסוים, אך האופן שבו הוצג בלשון, בתמונות, או אפילו בהבנה הבסיסית של בעליו לא הצליח להעביר את המסר בצורה מדויקת, ולעיתים אף עיוות אותו.

לכן, עוד בטרם בוצעה כל פעולה שיווקית, ברק בר-לב הציב את עקרון השקיפות כקו פתיחה ברור לזוג: על בעלי הדירה להכיר את הנכס לעומקו ולא רק כמרחב מגורים יוקרתי אלא כישות משפטית, תכנונית וקניינית.

הוא התחייב לשקף להם את מלוא התמונה לרבות סוגיות ברישום בטאבו, מגבלות תכנוניות קיימות או עתידיות, פרשנויות אפשריות לתב"עות, חריגות אם ישנן, וחובת הגילוי כלפי הקונה העתידי כפי שהיא נדרשת הן על-פי חוק והן על-פי יושרה בסיסית.

"פתאום הבנו שאנחנו לא ידענו מה בדיוק אנחנו מוכרים, מודה ירון: ברק שאל שאלות שהשאירו אותנו המומים."

הוא לא ניסה לייפות ולחתור לחתימה על הסכם בלעדי, הוא ניסה להבהיר ולהבין אותנו. ובאותו רגע, הבנו שזה לא רק מתווך דירות אלא אדם שמבין נדל"ן ואת העסקה מהשורש שלה.

השלב הראשון: "ביקש לא למכור"

זה אולי נשמע פרדוקסלי אך הצעד הראשון שנקט בו ברק בר-לב לאחר שהחליט ללוות את בני הזוג, היה לעצור את תהליך המכירה כולו לצורך הבראה של הנכס.

"ברק בר-לב: תנו לנכס לפחות שלושה שבועות של מנוחה. בלי מודעות, בלי פרסומים, בלי ביקורים, נתחיל מאפס." מנקודת מבטו של בר-לב, לא ניתן לתקן תהליך שגוי תוך כדי תנועה. כפי שאין טעם לתקן חוזה לקוי לאחר החתימה כך גם אין טעם לשווק נכס כשהוא משדר תדר שגוי.

הנכס שלנו, לדבריו, דורש "איפוס תודעתי". תהליך של ניתוח מחודש שאינו מתבסס על ניסיון העבר, אלא על קריאה עדכנית, בהירה, ובעיקר רלוונטית לשוק הנכון.

לאחר שלושה שבועות שבהם דירת הפנטהאוז היוקרתית נחה מכל פעולת שיווק ופרסום, גיבש משרד בר-לב נדל"ן אסטרטגיה חדה וממוקדת מתקפה מדויקת בכל ערוצי המדיה הרלוונטיים, בשיווק חסר פשרות, ממוקד מטרה. השפה שנבחרה הייתה מינימליסטית אך מהודקת, קפדנית אך אלגנטית בשילוב נדיר של אסתטיקה פונקציונלית והצגת פוטנציאל מהותי לעין מקצועית.

זו לא הייתה עוד מודעת יוקרה אלא זו הייתה הצהרה: אני בא למכור את פנטהאוז היוקרה.

בוצעה סדרת צילומים חדשה, עלה רחפן באוויר, נכתבו טקסטים ממוקדים, הוכן תיק נכס מעודכן שכלל רישומים קנייניים, מידע תכנוני, מסמכי עזר, ואף נוספה מפת פיתוח עתידי של האזור שבכוחה להמחיש לרוכש המשכיל לא רק את ערך הנכס בהווה, אלא את צמיחתו העתידית והשלכתו על ערך הנדל"ן.

חודש וחצי לאחר ההשקה המחודשת והאגרסיבית והתוצאה לא איחרה לבוא.

לצד הקמפיין הרחב והחשיפה הדיגיטלית הייתה זו דווקא הבחנה חדה של אדם אחד, לקוח ותיק ממעגל פרטי וסגור של משרד בר-לב נדל"ן ששינתה את כל התמונה. הוא נתקל באחד מהפרסומים על הפנטהאוז המרהיב בהרצליה, נכס נדיר המשתרע על פני כ-200 מ"ר בנוי ועוד 200 מ"ר של מרפסת עוטפת על קומה שלמה והבין מיד: לא מדובר בעוד דירה ולה גג, אלא נכס מטריף ושווה.

ההמלצה התגלגלה קדימה בדמות של פנייה מדויקת אל בני זוג תושבי חוץ, שאינם מונחים על-ידי צ'ק-ליסטים או "מבצעים", אלא על-ידי תחושת דיוק ואיכות. כאלה שיודעים לזהות יהלום גם כשהוא מתחבא מתחת לשכבת אבק שיווקית.

הם ביקשו פנטהאוז למכירה יוצא דופן אך לא ראוותני; מרחב מדויק, נקי, שקט, שמשדר איזון, המשכיות, והקפדה אסתטית חסרת פשרות.

הם ביקשו חלל שידבר אליהם ברובד שאינו מילולי מקום שיהיה עוגן, המשך ישיר לתפיסת החיים שלהם.

כשהגיעו לביקור בדירת הפנטהאוז המוצע למכירה הם הבינו כמעט מיד שזהו המקום. לא נדרשו מילים רבות, לא הופעל לחץ, לא נבנתה אווירה מלאכותית. המרחב "ענה" להם באופן כמעט אינטואיטיבי ולראשונה מזה זמן רב, הם מצאו נכס שמתקשר איתם בשפה פנימית ומדויקת.

כך שבתוך 45 ימים בלבד נמצאו הקונים. לאחר מכן, במשך 15 יום נוספים, התנהל מו"מ מדויק, שקוף ונינוח, תוך הפגנת קור רוח וניהול מחושב. בסיומם של 60 יום בלבד עסקת המכירה נחתמה והפנטהאוז היוקרתי של בני הזוג מצא בעלים חדשים.

לא היה צורך בדרמות, לא בהצהרות, ולא במניפולציות רגשיות. המחיר היה חד משמעי, מגובה בתיק מסמכים שהוכן מראש בקפידה, עם גבולות קנייניים ברורים, נתוני רישום מסודרים, ואפס הפתעות.

כל סעיף, כל פרט, כל שורה עברו בדיקה ועמדו בתקני האיכות והדיוק שמשרד בר-לב נדל"ן מקפיד עליהם בתחילת הדרך וללא פשרות. התחושה הכללית כפי שתיארה אותה עינת, בעלת הדירה הייתה חמה:

 "הרגשנו שאנחנו בידיים טובות באמת. לא הייתה תחושת מכירה הייתה תחושת ליווי הדוק וההבדל בין השניים עצום. לא עמד מולנו סוכן מכירות. עמד מולנו איש נדל"ן תותח שמוביל תהליך נכון וחכם. אחד שמבין לא רק במקרקעין ובתמחור אלא באנשים, בזמן, בקצב, ובאחריות.״

לסיום אין זו עדות יוצאת דופן אלא מקרה מבחן שחוזר על עצמו במשרד בר-לב נדל"ן: עסקאות שאינן נולדות מתוך מהלך שיווקי אגרסיבי, אלא מתוך התאמה כמעט כירורגית בין הנכס לבין האדם ובין ערך לנוכחות. זהו ההבדל בין תיווך סטנדרטי ומוכר לבין מתווך דירות למכירה מוביל בנדל"ן.

אני לא מקבל כל דירה למכירה אני מקבל אחריות, כך מנסח ברק בר-לב, מייסד משרד בר-לב נדל"ן, את גישתו הבלתי מתפשרת לתהליך קבלת נכסים. לא מדובר בבחירה אקראית או בהיענות שגרתית לפנייה אלא באקט מושכל, בעל אופי מקצועי ומוסרי כאחד.

"אני לא אקח לשיווק דירה, רק משום שבעליה מבקש זאת. אבחן אותה, אלמד את מצבה המשפטי והתכנוני, את אופן הרישום בטאבו, את סביבתה, את פוטנציאל ההצגה שלה, ובעיקר את היכולת שלי לייצר בה ערך אמיתי. אם אין לי איך לשנות את מצבה בשוק ולהגשים חלום לקונה אני לא נכנס לתהליך. לא מתוך התנשאות אלא מתוך אחריות."

לדבריו של בר-לב תהליך מכירת דירה, בפרט בצפון תל אביב, אינו עוד פעולה של חשיפת הנכס לקהל רחב, אלא פעולה מורכבת, שבה נדרש מיקוד נדיר, איפוק, דיוק ובעיקר: הבנה עמוקה של הנכס ושל הרוכש העתידי גם יחד.

"אני לא מחזיק מלאי אני מלווה כל דירה למכירה בתל אביב כאילו הייתה יחידה מסוגה. כי היא באמת כזו. אם אני לוקח על עצמי דירה, פירוש הדבר שהתחייבתי לא רק להראות אותה אלא להוביל אותה אל תוצאה, מתוך אחריות מלאה, שליטה מוחלטת, וניהול קפדני של כל פרט בה ושיווקי כאחד."

גישה זו, המחייבת מיון, סינון, וסירוב לעיתים הפכה עם השנים לאבן יסוד בתפיסת העולם של משרד בר-לב נדל"ן, ומסבירה כיצד עסקאות שבעלי נכסים כבר איבדו בהן תקווה נסגרות תוך פרק זמן קצר, במחיר מדויק, ובתחושת ביטחון יוצאת דופן.

סיום הריאיון:

 קשה להתעלם ממעמדו המובהק של משרד בר-לב נדל"ן בנוף הנדל"ני של תל אביב ובעיקר בצפונה. ברק בר-לב, מייסד ובעלים, נחשב כיום לאחד השמות המזוהים והמוערכים ביותר בכל הנוגע לשיווק דירות יוקרה באזור צפון תל אביב, פנטהאוזים למכירה ייחודים, דירות גן, ונכסי מגורים יוצאי דופן כולם מיועדים לקהל מצומצם שמעריך איכות, דיוק ותוצאה.

המשרד בר-לב נדל"ן פועל בשיטת עבודה חריגה בנוף: לא עוד "תיווך דירות" במובנו השגרתי, אלא ליווי מקיף ובלתי מתפשר הן למוכר והן לרוכש, הנשען על מקצוענות אבסולוטית, דיסקרטיות מלאה ונאמנות חסרת פשרות לכל הצדדים המעורבים בתהליך.

השירות הניתן במשרד חורג הרחק מגבולות שמצפים לו: זהו ייעוץ נדל"ני ממוקד, רב-תחומי, הנשען על ראייה תכנונית, קניינית, תדמיתית ואסטרטגית כאחד. כל דירה למכירה בצפון תל אביב נבחנת כמערכת שלמה על סביבתה, נסיבותיה, מאפייני הקהל שאליו היא פונה, והפוטנציאל הגלום בה כשהיא משווקת בשפה הנכונה, ברגש הנכון, ובתזמון המדויק.

תפיסת העולם של משרד בר-לב נדל"ן נשענת על עקרונות ניהול שמרניים ובלתי מתפשרים: שקיפות, יושרה, אחריות ודיוק בכל שלב תוך שילוב עם חדשנות שיווקית, חשיבה יצירתית, וגישה פרואקטיבית שמובילה תהליך ולא מגיבה לו.

כל עסקה במשרד בר-לב נדל"ן מנוהלת באופן אישי, ממוקד וקפדני, מתוך הבנה כי "דירה מכל סוג שהיא" היא הרבה מעבר לנכס חומרי היא ביטוי מורכב של זהות, החלטה מכוננת ופתיחת פרק חדש. במלים פשוטות: 

כשמדובר בנדל"ן בצפון תל אביב, בר-לב נדל"ן הוא משרד לתיווך דירות מנצח והבלתי מעורער, אותו מגדירים רבים ככוח הנדל"ן שאין להתעלם ממנו.

צילום תמונה: שלמה כהן
ברק בר-לב (מתווך הצמרת התל אביבי)