פרסום בגוגל – כך תעשו זאת נכון

כמעט ואין בית עסק שאין לו נוכחות ברשת היום, אך הנוכחות עצמה היא לא מה שמביא תא החשיפה אלא איך אתם מתפעלים את הנוכחות בעסק. כאשר מדובר על שיווק דיגיטלי, גוגל היא המקום שבו מרבית החיפושים מתחילים. ישנן שתי דרכים עיקריות לפרסם בגוגל. קידום אורגני, שהוא תהליך ארוך המבוסס על אופטימיזציה של האתר וקידום ממומן, שהוא פתרון מהיר וממוקד המבוסס על תשלום. פרסום בגוגל שהינו ממומן מאפשר לעסק להופיע בראש תוצאות החיפוש והתשלום מתבצע על בסיס כמות ההקלקות על המודעה. זוהי שיטה אידיאלית לעסקים שזקוקים לתוצאות מיידיות, למשל, לקראת מבצעים מיוחדים או אירועים. המטרה היא להבין איך המערכת עובדת, מה הופך אותה ליעילה, וכיצד למקסם את הפוטנציאל הטמון בה וכך אפשר לבחור האם פרסום ממומן או אורגני הוא מה שמתאים לכם, או פשוט לשלב את שניהם. 

פרסום בגוגל – מה מעניק לכם הפרסום הממומן?

אחד היתרונות הגדולים של פרסום בגוגל שהינו ממומן הוא התוצאות המהירות. בניגוד לקידום האורגני שלוקח זמן, קמפיין ממומן יכול להביא תנועה מיידית לאתר, להגדיל מכירות במהירות ולהתאים למטרות קצרות טווח. יתרון נוסף הוא הגדלת המודעות למותג. גם אם גולשים לא מקליקים על המודעה, הם נחשפים לשם העסק בחיפוש רלוונטי מה שמוביל להכרה בארגון לאורך זמן. מאחר שהתשלום מתבצע רק על קליקים, אתם לא משלמים על החשיפה הראשונית הזו.

איך בונים את הקמפיין המושלם?

הדרך אל קמפיינים איכותיים עוברת בידיים מקצועיות. על אף שאתם אנשי מקצוע שמכירים את העסק שלכם הכי טוב מכולם, חשוב גם להתמקצע בשיווק הדיגיטלי ולכן בניית קמפיין ממומן או פשוט פרסום בגוגל מצריכים תכנית מסודרת. הצעד הראשון הוא הגדרת מטרות ברורות, כמו ייצור לידים או הגדלת מכירות. לאחר מכן יש לבצע מחקר מילות מפתח יסודי כדי לזהות ביטויים רלוונטיים עבור קהל היעד. בניית מבנה קמפיין נכון הוא מה שישמור לכם על הסדר. הקמפיינים מתארגנים תחת חשבון הגוגל שלכם וכל קמפיין יכול להכיל מספר קבוצות של מודעות, כאשר כל קבוצה מתמקדת במילות מפתח שונות. 

איך אפשר לשפר את הקמפיינים?

מומלץ להשתמש בתוספי מודעות כדי להעשיר אותן בפרטים נוספים כמו קישורים לאתר, מספר טלפון או מידע על מבצעים. כדי לשפר כל קמפיין, יש לבצע אופטימיזציה שוטפת, כלומר לנתח באופן קבוע את ביצועי המודעות ולהתאים אותן לפי הצורך. בנוסף, מומלץ לבצע A/B טסטינג, שבו בודקים גרסאות שונות של מודעות כדי למצוא את הנוסח האפקטיבי ביותר. התמדה, יצירתיות ומעקב אחר הנתונים יובילו לניצול מלא של הפוטנציאל העצום של פרסום ממומן בגוגל. כאשר מדובר על קידום אורגני שם כבר מדובר על מערך אחר לחלוטין מהפרסום הממומן. מתבצעת כמובן אופטימיזציה, מתבצע חקר מילות מפתח והפעולות האן אחרות לחלוטין וכמובן גם נעשות לאורך זמן גבוה יותר. 

אל תעשו את זה לבד בבית

לשכור אנשי מקצוע בשביל פרסום בגוגל הוא צעד חשוב שיכול גם לאפשר לכם להמשיך ולנהל את העסק שלכם כפי שאתם רוצים וגם צעד שיחסוך לכם זמן ולימוד של נושאים חדשים. חברת מסה מדיה היא מהחברות הידועות בתחומה. צוות מקצועי ומיומן מחכה לסייע לכם ולהוביל אתכם אל התוצאות הטובות ביותר עבורכם. צרו עמנו קשר כבר כעת.