תושבת העיר מתלוננת כי חברת מטרופולין אינה מכבדת את ציבור הנוסעים שלה ואת לוחות הזמנים אותם היא מפרסמת "כל-כך הרבה פעמים אוטובוסים פשוט אינם מגיעים, ואין עם מי לדבר גם כשמתלוננים. זה כמו רולטה – אתה יוצא לתחנה ולא יודע אם האוטובוס יגיע.
השבוע 22/11/2015 קו 10 שאמור לצאת מרעננה בשעה 17:00 לא יצא – עומדים בתחנה (לא ממש תחנה כי היא לא מקורה וגם אין איפה לשבת), קר, אנשים מבוגרים ומתייבשים שעה כי האוטובוס לא הגיע. אי אפשר לתאר את גודל התסכול".
תושבת העיר ששיגרה מכתב גם לראשי הערים באזור מדגישה "אני לא מבינה איך חברה בסדר גודל כזה יכולה להרשות לעצמה להתנהל בצורה כזאת. אין אמון בציבור ואני לא מדברת רק בשם עצמי- חברי לעבודה מוכנים להעיד גם על תחושת הזלזול שהם חשים מצד חב’ מטרופולין כלפי ציבור הנוסעים שלהם. צאו לתחנות האוטובוס ותשאלו את העומדים בתחנות אם הם מרוצים מהשירות. חייב להיות פיקוח – מישהו צריך לתת את הדין – הם אינם יכולים לעשות כל העולה על רוחם. כאשר אוטובוס לא מגיע בזמן שהוא מפרסם – זה חמור ביותר אל אחת כמה וכמה שזה לא מקרה חד פעמי אלא תופעה כרונית. חברה שלקחה על עצמה התחייבות כזו גדולה צריכה לעמוד בהתחייבויות שלה – נגמר עידן המונופולים ואם הם אינם מסוגלים אז הם אינם ראויים ויש להביא חברה אחרת שתספק את השירות. תחבורה ציבורית טובה ויעילה היא חלק מאיכות החיים של האיזור בו אנחנו חיים ואני פונה אליכם תפעלו ותעשו כל מה שצריך לעשות על מנת לוודא שנקבל את השירות הטוב ביותר".
תגובת מטרופולין בתגובה:" "מרחב השרון עובר לאחרונה מספר תהליכים המשפיעים השפעה מכרעת על תחום התחבורה הציבורית.
הקמת שכונות חדשות, שינויים במחוז תל אביב עם תחילת עבודות הרכבת הקלה, עלייה בביקושים לקווים חדשים ולתגבור קווים קיימים, הביאו להרחבה משמעותית במפת המסלולים באזור. בחצי השנה האחרונה, נוספו כ 10 קווים חדשים באזור זה בלבד. בנוסף, עומסי תנועה כבדים הפוקדים את אזור השרון משפיעים השפעה קריטית על נסיעות האוטובוסים ועל לוחות הזמנים, בייחוד בשעות השיא. מטרופולין פועלת למציאת מענה יעיל ונוח הן ברמה המערכתית והן בזמן אמת. נמשיך לפעול על מנת לתת לתושבי האזור שירות טוב ובטוח."