למעלה ממאה משתתפים רותקו לפאנל, שעמד במרכז האירוע ‘נשים ועסקים’, ביוזמת מועצת הנשים העירונית ברעננה

למעלה מ-100 משתתפים הגיעו לכנס נשים ועסקים ראשון, שנערך ביום ד’ שעבר בקרית אתגרים ברעננה, ונכחו בפאנל המרתק שנערך במסגרתו. הכנס היווה את יריית הפתיחה של מועצת הנשים העירונית

את הכנס פתח ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, אשר בירך את הרעיון להפגיש נשים פורצות דרך בתחומן באמצעות פאנל מקצועי. לאחריו נשאו דברי ברכה סגנית ראש העירייה, רונית וינטראוב, הממונה על אגף תרבות, נוער ופנאי וחברת מועצת העיר ויו"ר מועצת הנשים, מתי בורושק.

בורושק סיפרה על עבודתה כמורה: "כשאני נכנסת לכיתה חדשה, אני אומרת לתלמידים, שהם ברי מזל, כי הם קיבלו מורה הכי טובה שאפשר לקבל. זה חלק מה’אני מאמין’ שלי. כשאשה מאמינה בעצמה, ביכולותיה ובכישוריה, ויודעת להציג אותם נכון עבור עצמה, גם הסביבה מאמינה בה ורוחשת לה אמון וכבוד".

את הכנס בנושא "נשים ועסקים – החזון הופך למציאות"? הנחתה אשת התקשורת יעל ולצר, עיתונאית ב"ליידי גלובס".

בפאנל השתתפו האדריכלית אורנה אנג’ל (יזום פרויקטים, לשעבר מנכלי"ת נמל תל-אביב), קרן בילסקי (מנכלי"ת חברת
​ ​BSPFUNDS p פרי נתיב (סמנכ"ל מנהל וקיימות בעיריית רעננה), גב’ שושי גל (מומחית לסמול טוק ולנטוורקינג),  לאה שנירר (מאמנת ובעלים של סטודיו לפילאטיס), ששיתפו את הקהל בתשובותיהן לשאלה המרכזית, "האם 2014 תהיה שנה בה ישולבו יותר נשים בעמדות מפתח במשק הישראלי, וישתכרו שכר הוגן". במהלך הפאנל סיפרה אנג’ל על ימיה בתעשייה האווירית ועל חוסר הייצוג הנשי בתעשייה שהדהים אותה, כשהחלה בתפקידה, קרן בילסקי דיברה על הצורך שלנו כחברה לעודד נשים לקחת חלק פעיל ומרכזי יותר בעולם העסקי-כלכלי, ועל הצורך של הנשים עצמן להאמין ביכולות שלהן ולקחת את גורלן המקצועי לידיהן ולהשפיע. היא הדגימה זאת מחייה המקצועיים, בהיותה מנהלת קרנות גידור, תחום שמוגדר גברי.

הכנס נערך במסגרת ‘חודש ינואר של עסקים’, שהתקיים בפארק המסחר והתעשייה, וכלל פעילויות וסדנאות, המיועדות לסטארטאפיסטים ולעסקים. האירועים השונים נערכים בשיתוף בנק הפועלים, רשת "לוקל", הפורום לחדשנות בשיווק, איגוד יועצי התקשורת, עתיד ורוד, אפריל, חברת "נייס", מט"י רעננה ומיגו.

תגובות

תגובות