נורית דנינו נבחרה לראש מינהל חינוך בעיריית רעננה

נורית דנינו, תושבת פתח תקווה, ששימשה בתפקידה האחרון סגנית ראש מינהל חינוך בעיריית רעננה נבחרה פה אחד על ידי ועדת המכרזים, לאחר שהובילה את החינוך בעיר להישגים חינוכיים וערכיים מרשימים
 
ועדת המכרזים העירונית בחרה ביום ד’ האחרון (26.3.14) פה אחד את גב’ נורית דנינו לראש מינהל חינוך בעיריית רעננה, במכרז פומבי בו התמודדו קרוב ל-30 איש.

נורית דנינו, 54, תושבת פתח תקוה, נשואה ואם לארבעה, הינה בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בר אילן וסיימה תואר M.A בהצטיינות בחינוך מיוחד מאוניברסיטת בר אילן.

כמו כן, בעלת תעודת הוראה, בוגרת קורס הכשרת דירקטורים של השלטון המקומי, הכשרה ופיתוח למניעת נשירת תלמידים מטעם אוניברסיטת תל אביב ומשרד החינוך, בוגרת קורסי גישור למנהלים ומנהיגים ואימון של המרכז לשלטון מקומי.
את עבודתה בעיריית רעננה החלה בשנת 1995 כקצינת ביקור סדיר, ולאחר מכן התקדמה בהצלחה לשורת תפקידי ניהול בכירים, כמנהלת מחלקת החינוך היסודי וחטיבות ביניים והמרכז ללימודי תולדות רעננה.

משנת 2012 שימשה בנוסף לתפקידיה, גם כסגנית ראש מינהל חינוך.
לאורך שנותיה בעיריית רעננה הובילה את גיבוש נוהל המוגנות החברתית בבתי הספר היסודיים, גיבשה פורום עבודה משותף למנהלי בתי הספר בעיר, פיתחה את תחום הייחודיות בכל בית ספר, הובילה את נושא פיתוח המצוינות הפדגוגית והערכית, לצד פיתוח תוכניות לחינוך המיוחד והקמת פורום של בעלי מקצוע בנושא החינוך המיוחד.

ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי: "אני מברך על בחירתה פה אחד של נורית דנינו לתפקיד ראש מנהל החינוך. נורית מוכרת לי היטב מזה שנים, בהן התרשמתי מכישוריה כמנהלת חרוצה, מקצועית ורבת פעלים.
אני בטוח שנורית תמשיך ותצעיד את מערכת החינוך ברעננה לשיאים נוספים.

מנכ"לית עיריית רעננה, מיכל הירש נגרי: " לאורך השנים הצטיינה נורית בתפקידיה השונים ולי הייתה הזכות ללמוד להכיר מקרוב את איכויותיה המקצועיות והאישיות ואת תרומתה החשובה למערכת החינוך העירונית. בטוחני, שנורית תמשיך את תנופת העשייה וההצלחות של מינהל החינוך לטובת תלמידי רעננה ומשפחותיהם בדרך הראויה לעיר ולתושביה".

נורית דנינו: "אני מודה לראש העירייה, זאב בילסקי, ולהנהלת העיר על האמון שנתנו בי . זוהי זכות ואחריות גדולה להוביל את מערך החינוך העירוני, יחד ובשיתוף הורי רעננה. נפעל לדאוג ולקדם את הדור הצעיר כאזרחים ערכיים תורמים לחברה ולקהילה, לצד התאמת שיטות ההוראה למאה ה-21 והעמקת הדיאלוג ושיתופי הפעולה בין בתי הספר לקהילה כולה".

תגובות

תגובות