לאורך שני העשורים האחרונים גוגל מיצבה עצמה כאחת ממדיות הפרסום היעילות ביותר אם משתמשים בממשקי הפרסום שלה בצורה נכונה. בעוד בפרסום במדיה הקלאסית כמו בעיתונות הכתובה, הטלוויזיה והרדיו אינכם יכולים לבצע אופטימיזציה מושלמת לקמפיין בזמן אמת בקמפיין פרסום בגוגל אתם יכולים לבחור את מילות החיפוש המדויקות, להתאים את הפרסום לערים מסוימות ולהעלות את הקמפיין רק בשעות ספציפיות. איך תעשו זאת? המדריך המלא לקידום ממומן ומקצועי בגוגל לפניכם.
שלב ראשון – אפיינו את קהלי היעד שלכם
לפני שאתם מתחילים לפרסם, חשוב לאפיין את קהל היעד שלכם. הן מבחינה גאוגרפית והן מבחינת העדפות אישיות, גיל, מין ומאפיינים דומים. קידום ממומן בגוגל שאינו פונה ישירות לקהל היעד שלכם יגרום לכך שהמודעה לא תמיר בצורה אופטימלית ותזכו לחשיפות רבות ללא הקלקות איכותיות. ניתן גם להתאים את דפי הנחיתה ואת ניסוחי המודעות לפי קהלי היעד.
לקוחותיכם מחפשים שירות מסוים? התאימו להם מודעה אישית ומשפך שיווקי מתאים
אם אתם משווקים מספר סוגים של שירותים, חשוב להתאים את כל השלבים שהלקוח הפוטנציאלי עובר בדרך עד ליצירת קשר לכל שירות. למשל: אם אתם משווקים שירותי הובלה, אחסנה ואריזה של ציוד באזור המרכז והשרון התמקדו בביטויים כמו: “אחסנת ציוד ברעננה” וצרו דף נחיתה מתאים, ל”הובלה בכפר סבא” תוכלו ליצור דף נחיתה אחר.
אם אתם שולטים בתכנות ומעוניינים לעלות מדרגה בפרסום, באמצעות הכלים של גוגל ניתן לתכנן את הקמפיין בצורה דינמית כך שכל שירות וכל עיר במודעה יצרו כתובת URL נפרדת והמודעה תפנה בצורה דינמית לכתובת זו. כך, ניתן להעלות קמפיין לשלושים ערים ולשלושה שירותים שונים בדקות אחדות ומבלי ליצור תשעים מודעות באופן ידני. את דפי הנחיתה תוכלו לבנות בצורה דינמית כאשר העיר משמשת כמשתנה ודף הנחיתה אף הוא נבנה בצורה דינמית.
מעוניינים לקבל פניות ישירות? השתמשו בתוסף מספרי הטלפון
חיפושים רבים מתבצעים היום באמצעות הטלפון הנייד כאשר הלקוחות הפוטנציאליים מתקשרים ישירות מהמודעה מבלי להגיע לדף הנחיתה כלל. אם אינכם יודעים כיצד להשתמש בתוסף מספר הטלפון של גוגל ובתוספים נוספים המגדילים את כמות ההמרות של כל מודעה, מומלץ להיעזר בחברה המתמחה בשירותי פרסום מקוונים. חשוב לזכור כי קידום ממומן בגוגל שאינו מתוכנן בצורה נכונה עשוי לעלות לכם אלפי שקלים מיותרים לאורך מספר חודשים מבלי שההכנסות מהפרסום יצליח לכסות את המחיר ששילמתם עליו.
התחילו פרויקט רימרקטינג
לקוחות לחצו על המודעה שלכם והגיעו לדף הנחיתה? חשוב “לצבוע” אותם ולהמשיך לפרסם להם בהמשך במודל שמכונה “רימרקטינג”. במודל זה נשתל קוד במחשב או בטלפון הנייד של הלקוח שלחץ על המודעה שלכם והוא ימשיך לראות אותה גם כאשר יבקר באתרים אחרים השייכים לרשת הפרסום של גוגל. בצורה זו גם לקוחות שהתעניינו במוצר או בשירות בעבר אך עדיין לא רכשו אותו, ימשיכו לראות את המודעה. לאחר הרכישה תוכלו להסירם מהקמפיין או להמשיך להציג בפניהם מודעות למוצרים משלימים.
רוצים לגלות עוד טיפים חשובים כיצד לייעל את הפרסום המקוון שלכם בגוגל? הקליקו כאן