ד”ר גלעד גסנר מומחה ברפואת ילדים:”ייעוץ מקוון למטופלי מכבי בכפר סבא כדי לצמצם הגעה למרפאות”

ד”ר גלעד גסנר מומחה ברפואת ילדים: “פתרון שמאפשר לנו להמשיך להיות בקשר עם המטופלים ולתת מענה גם בתקופה המאתגרת הזאת”/

מאת: אירית מרק

כדי להקל על המטופלים לקבל שירות מביתם ולצמצם ככל הניתן את ההגעה למרפאות בצל החשש מנגיף הקורונה, ניתן מעתה לקבוע תורים טלפוניים לכ1500 רופאי משפחה וילדים במכבי. בתוך כ48 שעות קבעו חברי מכבי למעלה מ-6,000 תורים טלפוניים לימים הקרובים. גם באזור השרון עשרות רופאי משפחה וילדים נותנים את המענה למטופלים שלהם כדי לשמור על השגרה, גם בימים אלו

דר גסנר בתור מקוון עם מטופליו

במסגרת המשימה הלאומית למניעת הידבקות בנגיף הקורונה, מכבי מבצעת צעד משמעותי ופותחת את האפשרות לקביעת תורים לייעוצים רפואיים טלפוניים עם אלפי רופאי משפחה וילדים בקופה. בדרך זו, ניתן יהיה לענות על הצורך של המטופלים בשיחה עם גורם רפואי תוך שמירה על איכות מקצועית לצד מניעת הסיכון להדבקה. 

אחד מהרופאים שנותנים את המענה בכפר סבא הוא ד”ר גלעד גסנר מומחה ברפואת ילדים ומטפל בהפרעות קשב וריכוז: “אנחנו עוברים ימים מאוד מאתגרים, תקופה שמעולם לא נראתה כמוה ואנחנו מנסים לשמור על שגרה יחסית. יש בימים אלו הרבה מתחים, חרדה ולחץ באוכלוסייה והיכולת להמשיך במעקב אחר מטופלים ולתת יעוץ גם מרחוק, היא יתרון משמעותי בהיבט הרפואי וגם בהיבט הנפשי. אנחנו נמשיך לתת את המענה למטופלים שלנו ולעמוד לצידם, במיוחד בתקופה זו”. 

גם ברעננה, הרצליה, הוד השרון, רמת השרון, נתניה, פתח תקווה, חדרה וערים נוספות במחוז השרון, הצטרפו עשרות רופאי משפחה וילדים לשירות. סהכ במחוז השרון במכבי ישנם מעל 250 רופאים שנותנים מענה מקוון. 

איך זה עובד?

נכנסים לאפשרות זימון התורים באזור האישי במכבי אונליין, באתר או באפליקציה או מתקשרים למוקד “מכבי ללא הפסקה” בכוכבית 3555, ומזמנים תור לייעוץ טלפוני מקצועי בהתאם לזמינות הרופא המטפל. במועד התור, הרופא יוצר קשר טלפוני עם המטופל. במכבי מוסרים שלאור הביקוש הגבוה לשירות ועל רקע תהליך הטמעתו בקרב הרופאים, ייתכנו עיכובים מסוימים בתורים.

רן סער, מנכ”ל מכבי שירותי בריאות: “המשימה המרכזית שלנו כרגע היא להמשיך ולתת שירות מקצועי ואיכותי למטופלים, תוך שמירה על סיכון מינימלי להידבקות של המטופלים ושל אנשי הצוות במכבי. בדיוק לשם כך פתחנו את האפשרות לשיחת ייעוץ טלפונית עם כל רופאי המשפחה והילדים ואני קורא למטופלים לעשות שימוש בשירות זה ולהימנע במידת האפשר מהגעה לא נחוצה למרפאות”.

תגובות

תגובות