התקבל היתר בנייה לפרויקט רוטשילד 11 בכפר סבא

חברת ינוב מדווחת כי קיבלה היתר בנייה והחלה כבר בעבודות בשטח בפרויקט שהיא בונה ברחוב רוטשילד 11 כפר סבא. מדובר בפרויקט תמ”א 38/2 הריסה ובנייה מחדש, שבמסגרתו ייהרס בניין קיים בן 2 קומות ו-6 דירות, ובמקומו ייבנה בניין בן 9 קומות ו-20 דירות חדשות

פרויקט רוטשילד 11 בכפר סבא של חברת ינוב, קרדיט ארט מודלינג

אוז בשטח של כ170  מר’ +מרפסת בשטח של 82 מ”ר שתתפרס על קומה שלמה. מחירי הדירות – החל מ-1.6 מיליון שקל לדירת 2 חדרים. בפרויקט ייבנה גם חניון תת קרקעי שבו יהיו חניות לכל 20 הדירות בבניין. אדריכלית הפרויקט היא הנה ערן  ממשרד ערן אדריכלים. הפרויקט מלווה פיננסית ע”י חברת כלל.

הפרויקט ממוקם במרכז העיר כפר סבא, לא רחוק מרחוב ויצמן הראשי בעיר. הרחוב המרכזי הוא מהרחובות המבוקשים, השקטים, והירוקים ביותר למגורים בעיר, במיקום מרכזי ושוקק ליד אזור מסחרי ובילוי וצירי תחבורה ראשיים. תחנת הרכבת נמצאת במרחק הליכה והיציאה לכביש 4 ולכביש 531 החדש היא במרחק של דקות נסיעה בודדות.

לדברי שגיא לנצ’נר מנכ”ל ינוב  “אנו שמחים שסוף-סוף הפרויקט יצא לפועל לאחר תהליך של מספר שנים שכלל , החלפת מהנדסת עיר חדשה, ועוד משוכות רבות שהצלחנו להתגבר עליהן. הפרויקט ממוקם במיקום מרכזי ומנצח בכפר סבא, קרוב מרחק הליכה מהיכל התרבות, קניון ערים, ושלל חנויות, בתי מסחר, בתי קפה והשירותים הקהילתיים של העיר, והוא מציע חווית מגורים מושלמת עם נוחות מקסימלית”

תגובות

תגובות