יו”ר ועד ההורים הארצי, מרום שיף, מתנגד לסגירת הגנים ובתיה”ס בחופש הגדול “לא נהסס לצאת בהתנגדות ציבורית רחב”
מאת: אירית מרק
יו”ר ועד ההורים הארצי, מרום שיף, מתנגד לסגירת הגנים ובתיה”ס בחופש הגדול “לא נהסס לצאת בהתנגדות ציבורית רחב”, הוא מבהיר.
שיף, זוכה לגיבוי ותמיכה חד משמעית “הנהגת ההורים הארצית מתנגדת בתוקף לסגירת הגנים ובתי הספר של החופש הגדול! זהו רעיון פופוליסטי שאינו נשען על נתונים מוכחים. מנתוני מרכז המחקר של הכנסת, שפורסמו היום, עולה בבירור כי היקפי התחלואה בקרב ילדים עד גיל 6 הינם אפסיים

מרום שיף

מנגד, ברור לכל בר-דעת כי סגירת מסגרות הקיץ תוביל לפגיעה כלכלית עצומה במשק ופגיעה אנושה בפרנסתם של כ-600 אלף משפחות. הנהגת ההורים הארצית קוראת מכאן לראש הממשלה, שר החינוך ולכל העוסקים במלאכה – כל עוד יש ברירה ואין סיבה ממשית – אל תסגרו את מסגרות הקיץ. נבהיר כי בכל מצב יש להפעיל את מסגרות החינוך המיוחד כבשגרה ולדאוג לילדים המשולבים למענה פרטני. מצבם הכלכלי ושלומם של מאות אלפי משקי בית בידכם! לא נהסס לצאת בהתנגדות ציבורית רחבה למהלכים שרומסים פעם אחר פעם את זכויות ההורים להתפרנס ולקיים את משפחותיהם בכבוד”.

מרום שיף, יו”ר ההנהגה הארצית מזה חודשיים, משמש כיו”ר ועד ההורים העירוני בהוד השרון, כבר 7 שנים. מבין 4 ילדיו, בן הזקונים לומד בחטיבת השקמים “אין היום מסגרות אחרות, זה לא שיש למשפחה אלטרנטיבה כלשהי. אני מאוד מקווה שממשלת ישראל תתעשת, לנו ההורים נגמרו כל הרזרבות, אם לא תהיה לנו ברירה נצא במחאה. אנחנו בדו שיח עם משרד החינוך התומך בעמדתנו, ראש השלטון המקומי תומך בעמדתנו, חיים ביבס, גם השר גלנט תומכים, יותר עצוב לראות שבדיון לסגירת בתי הספר של החופש הגדול, לא הוזמן השר גלנט רק בגלל שיודעים עמדתו, נגד הסגירה. מאמין שהם יבינו שיש גבול לכל מה שאנחנו ההורים יכולים לקבל כגזירה!”.

תגובות