המשנה לראש העיר אורן כהן פנה לוועדת משואה והמליץ על עפרה אברמוביץ להדלקת המשואה ביום העצמאות

אורן כהן, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט המיועד, המליץ על עפרה אברמוביץ להדליק משואה ביום העצמאות הקרב ובא. במכתב שהוציא לוועדה שמונתה לשם כך כתב כהן :” עפרה אברמוביץ הינה מייסדת ליגת האמהות “מאמאנט”, ארגון הנשי ספורטיבי חברתי קהילתי הגדול ביותר. סיימה את שירותה הצבאי כקצינת חינוך וידיעת הארץ (סגן) בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מקווינס קולג’  ניו יורק (רשימת דיקאן).

אברמוביץ

 מתגוררת עם בעלה ושתי בנותיה בכפר סבא, שם היא משמשת גם כיו”ר מועדון הכדורעף לנשים הפועל כפר סבא שהינו אחד המועדונים הגדולים והמובילים במדינה.

 

ליגת המאמאנט הינה ארגון הנשי ספורטיבי-חברתי הגדול ביותר בישראל, במיוחד לאמהות. היא הוקמה בשנת 2005 ומאז התפשטה לאלפי שחקניות בכל רחבי הארץ. זהו מודל ייחודי וחדשני, המאתגר את המעמד הקיים של אמהות ומשלב ספורט, בריאות ומעורבות קהילתית. מודל Mamanet מאומץ ברחבי העולם על ידי מגוון רחב של נשים, ללא הבדלי גיל שלהם, גזע, דת, משקל או מצב גופני, מצב רגשי, רקע סוציו-אקונומי..

מאמאנט מקדמת אורח חיים בריא , דוגמה אישית, חינוך, ספורט, משחק הוגן, רשת מקצועית, מפגש חברתי וגאווה. אנו מתמקדים גם בחינוך הדורות הבאים ובאינטגרציה של פעילויות ספורט וחברה.

  כל אמא יכולה! אמהות יכולות להיות מנהיגות שלוקחות אחריות על החיים שלהן, על משפחתן ועל סביבתן.

 

קהילת מאמאנט  פועלת בכל נימי החברה הישראלית, בכל המגזרים, ובכל שכבות החברה ובונה קהילה סובלנית, המקבלת את האחרות, מעודדת את כל מי שמצטרפת אליה, ומעבירה, באמצעות הספורט, אחריות בריאותית וחברתית. ערכי מאמאנט שוויוניים ליצירת הגינות , סובלנות, מיגור אלימות, קבלת האחרות מחברות שונות, נשים ונערות בסיכון, אנשים עם מוגבלויות , הגיל השלישי ,מעונות לנשים מוכות,  כפרי גמילה, נשים בכלא ועוד. 

הן בונות קהילה יישובית ,ארצית ועולמית  בעלת חוסן חברתי חזק, תמיכה ,סולידריות וערבות הדדית תוך בנית שדרה מנהיגותית נשית מעצימה.”

בהזמנה להמלצת מדליקי/ות המשואות בטקס פתיחת יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל בהר הרצל נרשם: “האחווה בין אדם לאדם, האחדות והרעות, הערבות ההדדית, שותפות הגורל ושותפות הייעוד, הם מאפיינים יסודיים של החברה הישראלית המלווים אותה מיום היווסדה. משבר הקורונה המחיש יותר מתמיד את חשיבותם של ערכים אלה ואת החיוניות והתרומה העצומה שלהם לחיים המשותפים של כולנו”

אורן כהן

אורן כהן המשנה לראש העיר: “המאמאנט הינו פרויקט שכולו ספורט ונתינה לקהילה. הפרויקט החל בכפר סבא ופרח בכל העולם. באישיותה ובהשקעת זמן עצומה, הצליחה עופרה להדביק בחיידק החיובי הזה עשרות אלפים. אין כמוה מתאימה להשיא משואה ואני תקווה שהוועדה תאשר את מועמודותה המאד ראויה. “

נציין שרק לאחרונה התקיים בכפר סבא טורניר מאמאנט בינלאומי ששודר ב16 מדינות באמצעות הפייסבוק. כפר סבא אירחה בין היתר את קבוצת הנשים של שועפט, נשות הסגל הדיפלומטי וקבוצות מכל רחבי הארץ. בין היתר היתה כאן גם שגרירת נפאל בישראל שהביעה רצון שקבוצת נשים מנפאל תשחק מול נשים מישראל

תגובות

תגובות