חבר מועצת העיר, קובי פדוה ( מרצ) "עיריית כפר סבא קיבלה החלטה נכונה כשהצטרפה למהיר לעיר ויש להשלים הפרויקט במהרה"
על רקע מספר תלונות שנשמעו לאחרונה בכפר סבא כי הנתצ החדש ברחוב ויצמן מהווה סכנה בטיחותית להולכי רגל ולכלי רכב, וכי אוטובוסים רבים אינם נוסעים כלל בנתצ מאחר ומסלולם הוא…