ביטוח נסיעות לחו”ל- לשהות בטוחה יותר

כשאנו עוזבים את המקום הבטוח שלנו- אף לזמן קצר, אנו מעוניינים לדעת שאנו לא לבד בעת מקרי חירום, וכאן בדיוק הביטוח הפופולרי והמשתלם ביותר עבור כל מי שנוסע לחו”ל, פספורט קארד- נכנס לתמונה ומספק ביטחון שלם ואמיתי- אך רגע לפני שאתם ממהרים, על סוכנות ביטוח לא מהמרים!

freepic

 

פספורט קארד- רקע

חברת פספורט קארד הינה חברה לביטוח נסיעות לחו”ל אשר הוקמה מתוך ראיית טובת הלקוח מכל הבחינות. החברה הפופולרית, אשר הוקמה ב2011, מיועדת עבור כל נוסע לחו”ל באשר הוא המעוניין לבטח את עצמו מפני מצבים רבים, בצורה המושלמת והפשוטה ביותר, כך שגם אם מתעורר מצב חירום- התמודדות ברורה ופשוטה, מובטחת. 

פספורט קארד עובד עם מגוון סוכנות ביטוח, אך בכדי לזכות בחבילה משתלמת במיוחד הן מבחינה כספית והן מבחינת מידת ההתאמה, יש לרוכשו מסוכנות ביטוח טובה. 

 

פספורט קארד רוכשים רק ב’קשרים’

‘קשרים’ הינה אחת מסוכנויות הביטוח הטובות ביותר עבור מי שמחפש שירות מהיר, זמין נגיש ומקצועי. סוכנות הביטוח קשרים רואה את טובת הלקוח, ועל כן מאפשרת רכישה קלה באמצעות הדיגיטל, עבור הצעירים שביננו המחפשים פתרונות מהירים, וכן מאידך, מאפשרת נגישות מקסימלית גם עבור המבוגרים שביננו. מלבד דרך הרכישה המותאמת, ‘קשרים’ מעסיקה עובדים מקצועיים מן השורה הראשונה, כך שתקבלו את החבילה המתאימה לכם ביותר, במחיר המשתלם ביותר ומתוך יחס חם, אישי ומסור.

 

פספורט קארד- סוגי הביטוחים

מעלה נוספת אותה מספקת חברת פספורט קארד היא התאמה מקסימלית של סוג הביטוח אל הנוסע. 

חבילה בסיסית- ביטוח בסיסי ללא כל הרחבות ספציפיות בהלימה לאופי הנסיעה.

עם זאת, חשוב לציין שגם אם רכשתם ביטוח בסיסי ובעת השהות בחו”ל, ראיתם לנכון להרחיבו מפאת סיבות כאלה ואחרות, תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של חברת פספורט קארד טלפון

חבילה דו שנתית- חבילה דו שנתית מיועדת בעיקר לנוסעים קבועים היוצאים וחוזרים מן הארץ ואינה דורשת את תפעול הביטוח טרם כל יציאה מחדש, אלא הפעלתו מתבצעת באופן אוטומטי ומהיר, בעת היציאה מגבולות הארץ. 

 

פספורט קארד- מודעים למחלות

ישנם ביטוחים המודיעים מראש כי אינם מבטחים מחלות הידועות טרם הנסיעה או שמייקרות את עלות הביטוח באופן משמעותי בשל כך, אך לא כך אצל חברת פספורט קארד.

פספורט קארד רואה את טובתו של כל נוסע ונוסע, גם אם הוא מתמודד עם מחלה, היא מתאימה עבורו את הביטוח הבטוח וההולם ביותר ומסייעת לו בשעת הצורך כמו לכל נוסע ללא כל מחלה. 

 

‘קשרים’ במקום הראשון

על שלל יתרונותיה של חברת פספורט קארד, צריך לדעת מאיזה סוכנות ביטוח לרוכשה. סוכנות ביטוח איכותיות היא כזו המציעה ללקוח מחיר משתלם בשילוב של זמינות גבוהה, מקצועיות והתאמת הביטוח אל מצבו ומטרת נסיעתו באופן המקסימלי ביותר. עם סוכנות הביטוח ‘קשרים’ הביטוח הבטוח יהיה בידכם באופן ההולם, המהיר והמקצועי ביותר. 

תגובות