מזל טוב לפרסומאי הבכיר, יואב חביב, אושיית הרשת, החוגג יום הולדת
מזל טוב לפרסומאי הבכיר, יואב חביב, אושיית הרשת, החוגג יום הולדת היום ????⚘️ אז ליואב שלנו בין טיפול לטיפול נאחל קודם כל ולפני הכל בריאות שלמה ומלאה ואימרו אמן ??
מזל טוב יואבקוש
יואב חביב “תמיד. אבל תמיד. ביקשתי עבור אחרים. היום, ביום הולדתי, בקשה צנועה מבורא עולם. מה כבר ביקשתי : אני מבקש , כעת חיה בעוד שנה , תן לי לחגוג את יום הולדתי ה 75 עם כל חברותיי וחבריי האהובים. לא קשה. נכון ? 74 היום נתת. אז קטן עלייך 75. אני לא אוהב לאפות מיקס של שמחה ועצב. ששון ותוגה.
ברם אנו בימים אחרים… אז אנא מימך : נטור. שמור. נצור. על ילדינו ונכדינו , שגם ברגע זה מנהלים קרבות עזים במאורת הנחשים של שליחיי השטן… לא פחות. אנא עטוף תחת כנפייך בגן העדן , את אלפיי הנרצחים האהובים שלנו. ועוד בקשה אחת גדולה , מותר לי , יש לי יומולדת היום.
לא חוגג ברם כן שוטח משאלות מעומק ליבי. בקשה אחרונה. אני מבטיח. כי אין עין אחת חרבה בארצנו האהובה : מאות משפחות מייחלות ומתפללות בזה הרגע , לחבק שוב את יקיריהם , והריי אתה הכל יכול. מלך מלכיי המלכים. אנא השב אלינו את כל החטופים והנעדרים בריאים ושלמים.
אנחנו בוכים. מבכים. קרועים. הלב כבר על הפעימות האחרונות , אז במטותא מימך : תן לנו רגעים של גיל בתוך אוקיינוס התוגה בו אנו שרויים. תן לנו ליצפות ברגע בו יקיריהם , יאמצו אותם לליבם , בריאים ושלמים. אנא. ולכן ולכם חברות וחברים אהובים שלי. אני רוצה להודות לכם מעומק ליבי.
אין עליכם : אתם מחבקים. אוהבים. מעודדים. מחזקים. מעצימים. לא רוצה לחשוב אפילו , מה הייתי עושה בילעדיכם. אגב , שבתי היום אופטימי מדוידוף. וזיכרו תמיד , ותודו שאני חופר לכם שנים הרבה , בלי קשר למילחמה הארורה. רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏אדם אחד‏ ו‏משחק כדורגל‏‏

תגובות