מזל טוב לפרסומאי הבכיר, יואב חביב, אושיית הרשת, החוגג יום הולדת
מזל טוב לפרסומאי הבכיר, יואב חביב, אושיית הרשת, החוגג יום הולדת היום 🌻🌸🌺🌼⚘️ אז ליואב שלנו בין טיפול לטיפול נאחל קודם כל ולפני הכל בריאות שלמה ומלאה ואימרו אמן 🙏🏻
מזל טוב יואבקוש
יואב חביב “תמיד. אבל תמיד. ביקשתי עבור אחרים. היום, ביום הולדתי, בקשה צנועה מבורא עולם. מה כבר ביקשתי : אני מבקש , כעת חיה בעוד שנה , תן לי לחגוג את יום הולדתי ה 75 עם כל חברותיי וחבריי האהובים. לא קשה. נכון ? 74 היום נתת. אז קטן עלייך 75. אני לא אוהב לאפות מיקס של שמחה ועצב. ששון ותוגה.
ברם אנו בימים אחרים… אז אנא מימך : נטור. שמור. נצור. על ילדינו ונכדינו , שגם ברגע זה מנהלים קרבות עזים במאורת הנחשים של שליחיי השטן… לא פחות. אנא עטוף תחת כנפייך בגן העדן , את אלפיי הנרצחים האהובים שלנו. ועוד בקשה אחת גדולה , מותר לי , יש לי יומולדת היום.
לא חוגג ברם כן שוטח משאלות מעומק ליבי. בקשה אחרונה. אני מבטיח. כי אין עין אחת חרבה בארצנו האהובה : מאות משפחות מייחלות ומתפללות בזה הרגע , לחבק שוב את יקיריהם , והריי אתה הכל יכול. מלך מלכיי המלכים. אנא השב אלינו את כל החטופים והנעדרים בריאים ושלמים.
אנחנו בוכים. מבכים. קרועים. הלב כבר על הפעימות האחרונות , אז במטותא מימך : תן לנו רגעים של גיל בתוך אוקיינוס התוגה בו אנו שרויים. תן לנו ליצפות ברגע בו יקיריהם , יאמצו אותם לליבם , בריאים ושלמים. אנא. ולכן ולכם חברות וחברים אהובים שלי. אני רוצה להודות לכם מעומק ליבי.
אין עליכם : אתם מחבקים. אוהבים. מעודדים. מחזקים. מעצימים. לא רוצה לחשוב אפילו , מה הייתי עושה בילעדיכם. אגב , שבתי היום אופטימי מדוידוף. וזיכרו תמיד , ותודו שאני חופר לכם שנים הרבה , בלי קשר למילחמה הארורה. רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏אדם אחד‏ ו‏משחק כדורגל‏‏

תגובות