לא רק כדורסל: מכבי אב-גד רעננה עושה אופנה – החליפו הגופיות בלוק ניו-יורקי של Kenneth Cole

שיתוף פעולה מסקרן בין המשביר לבין מכבי אב-גד רעננה משך השבוע לא מעט תשומת לב, כאשר שחקני הקבוצה הגיעו לסניף המשביר בקניון רננים לרגל השקת קולקציית הגברים של מותג האופנה הניו־יורקי Kenneth Cole לקיץ 2026.

 

האירוע חיבר בין עולם הספורט לעולמות האופנה והלייף־סטייל, כששחקני מכבי רעננה נהנו מהיכרות עם הקולקציה החדשה, הצטלמו עם לקוחות ומבקרים, חילקו חתימות ,חתמו על כדורי סל והוסיפו לאווירה הספורטיבית, האורבנית והצעירה בחנות.

 

במשביר רואים בשיתוף הפעולה עם הקבוצה המקומית חלק ממחויבות מתמשכת לחיבור לקהילה המקומית ולעשייה המקדמת ערכים של מצוינות, השראה ושייכות. האירוע הפגיש בין תושבי רעננה, אוהדי הקבוצה והשחקנים עצמם, ויצר חוויה משותפת באווירה חגיגית ונעימה.

 

בין המשתתפים באירוע נצפו חיים ברוידא, ראש העיר רעננה וסער שביט, משנה למנכ"ל המשביר שהגיעו לקחת חלק בהשקה החגיגית ובמפגש עם דרור גרבינסקי, יו"ר מכבי רעננה, גיא לביא, מנכ"ל הקבוצה, ווילי וורקמן קפטן הקבוצה, שחקני הקבוצה והלקוחות.