עיריית כפר סבא ממשיכה להרחיב את פעילות הביטחון, האכיפה וההסברה ברחבי העיר, כחלק מהיערכות מיוחדת לחודשי הקיץ, בדגש על פעילות ביטחון ושיטור עירוני במוקדי בילוי של בני נוער במרחב הציבורי. הפעילות מתבצעת באמצעות אגף הביטחון, צוותי השיטור העירוני, מוקד הביטחון העירוני וסיירת הביטחון, במטרה להגביר את תחושת הביטחון של התושבות והתושבים ולשמור על הסדר והבטיחות במרחב הציבורי.
במסגרת מבצעי האכיפה הממוקדים שנערכו בימים האחרונים, הושם דגש מיוחד על רכיבה בטוחה וחוקית של אופניים וקורקינטים חשמליים, לנוכח הסכנות הכרוכות ברכיבה בניגוד לחוק. במהלך הפעילות נרשמו 27 דוחות בגין עבירות שונות, ובהן 10 דוחות בגין רכיבה ללא קסדה, 6 דוחות בגין היעדר לוחית זיהוי, דוח אחד בגין הרכבת נוסע בניגוד לחוק, דוח אחד בגין רכיבה בגינה ציבורית ו-9 דוחות לרוכבים מתחת לגיל המותר.
במקביל, ביצעו צוותי הביטחון והשיטור פעילות הסברה ואכיפה מוגברת במוקדי בילוי והתכנסות של בני נוער, ובהם אזור קניון ערים, שם התקיימו שיחות רבות עם בני ובנות הנוער, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות השמירה על החוק, למנוע התנהגויות מסכנות חיים ולעדכן בדבר הגברת האכיפה במהלך חודשי הקיץ.
כחלק מהפעילות השוטפת והמתוגברת, נשמרה נוכחות בולטת של צוותי הביטחון והשיטור ברחוב ויצמן, בשכונת הירוקה, בפארק יצחק ולד, בפארק 80 ובמוקדים מרכזיים נוספים ברחבי העיר. בנוסף, נערכו ומתקיימים סיורים יזומים בשכונות לאורך שעות הערב והלילה, במטרה להגביר את תחושת הביטחון, לאתר מפגעים ולטפל בזמן אמת באירועים חריגים.
ראש העיר כפר סבא, רפי סער: "ביטחון התושבות והתושבים עומד בראש סדר העדיפויות שלנו לאורך כל השנה, ובמיוחד בתקופת הקיץ, שבה הפעילות במרחב הציבורי מתרחבת משמעותית. לצד מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות וספורט שאנו מציעים לבני ובנות הנוער, אנו ממשיכים להגביר את הנוכחות, האכיפה וההסברה ברחבי העיר, כדי לשמור על ביטחון הציבור ולמנוע התנהגויות מסכנות חיים. אני קורא להורים ולבני הנוער לגלות אחריות, להקפיד על כללי הבטיחות וליהנות מקיץ בטוח."



