חדר המיון של בית החולים הושבת עקב אלימות כנגד אחות במיון

חדר המיון של בית החולים מאיר הושבת אמש, ביום שלישי עקב אלימות כנגד
אחות במיון.

המקרה אירע בלילה שבין ראשון לשני ,בן משפחה של חולה תקף מילולית ופיזית את אחת האחיות.
הוגשה תלונה במשטרה.