כפר סבא: כ- 140,000 פרחי קיץ צבעוניים נשתלו ברחבי העיר

יהודה בן חמו ראש העיר, “עיר מטופחת, מסודרת ונקייה היא עיר שנעים לגור ולטייל בה, ואנו בעיריית כפר סבא שמים דגש חזק על טיפוח פני העיר שלנו תוך השקעה לא מבוטלת של משאבים כספיים ומחשבתיים בקידום נושא זה 
כמיטב המסורת נשתלו בימים אלה כ- 140,000 פרחי קיץ צבעוניים בכיכרות, באיי התנועה ולאורכם של צירים ראשיים בעיר כגון- ויצמן, בן יהודה וטשרניחובסקי וזאת במטרה להשרות לעיר אווירה קיצית וצבעונית לתושביה ומבקריה. זני הפרחים שנשתלו השנה הינם זנים חזקים ועמידים שהותאמו במיוחד לעונה החמה. את העבודה ביצעו גננים מטעם מחלקת גנים ונוף בעיריית כפר סבא והעבודות הן חלק מתוכנית העבודה השנתית של המחלקה. במסגרת עבודות השתילה הנרחבות בוצעו עבודות אוורור, ודישון הערוגות ובדיקת תקינותה של מערכת ההשקיה.

מחלקת גנים ונוף נוהגת לשתול פרחים עונתיים פעמיים בשנה בעונת הקיץ והחורף ולהתאים את סוג הפרחים לכל עונה, וזאת לרווחת תושבי העיר.

יהודה בן חמו ראש העיר, "עיר מטופחת, מסודרת ונקייה היא עיר שנעים לגור ולטייל בה, ואנו בעיריית כפר סבא שמים דגש חזק על טיפוח פני העיר שלנו תוך השקעה לא מבוטלת של משאבים כספיים ומחשבתיים בקידום נושא זה. אני מודה למחלקת גנים ונוף על ההשקעה ומזמין את התושבים לצאת לגינות הפורחות, לפארק הירוק שלנו וליהנות מהטבע במלוא פריחתו. כולי תקווה כי נדע לשמור על הטבע וליהנות מהפריחה והצמיחה עוד שנים רבות".

עילאי הרסגור-הנדין סגן ראש עיריית כפר סבא, "שתילת הפרחים העונתיים היא בעלת ערך אסתטי ותורמת ליופייה של העיר, אך אנחנו מקפידים לשלב בפעילותנו גם צמחייה טבעית. השנה הגדלנו את פרויקט השבת מיני הפרחים הטבעיים אל אזורים פתוחים והחזרנו חלק מהפריחה שאפיינה את כפר סבא בעבר. בכך מוגשם עוד נדבך בחזון העיר בת הקיימא: שילוב של טבע ואורבניות, של ישן וחדש ושל שתילה יזומה עם פריחה טבעית"

אורן וולשטיין מנהל מח’ גנים ונוף בעיריית כפר סבא, "מחלקת גנים ונוף מבצעת שתילה מסודרת של פרחי נוי פעמיים בשנה בעונת הקיץ והחורף וזאת בהמשך לטיפוח השוטף של הגנים ברחבי העיר במהלך כל השנה. כולי תקווה שהתושבים החולפים ובאים בדרכים וכבישים ייהנו מהפריחה הצבעונית".
 

תגובות