חדש בכפר סבא: שלוחה של הבית דין האזורי לעבודה נחנכה בעיר

אתמול, ראשון 27/10, התקיים טקס חנוכת השלוחה החדשה של בית הדין האזורי לעבודה בכפר סבא, במעמד ראש העיר רפי סער, נשיאת בית הדין הארצי לעבודה השופטת ורדה וירא ליבנה, נשיאת בית הדין האזורי לעבודה השופטת הדס יהלום, ראש לשכת עורכי הדין עו”ד אבי חימי.

 

 

השלוחה הכפר סבאית של בית הדין האזורי לעבודה שפתחה הנהלת בתי המשפט, נפתחה במטרה להנגיש את בית הדין לתושבי כל אזור השרון, להקל על הציבור בקבלת שירות ולייעל את התהליכים המשפטיים.

השלוחה בכפר סבא, הממצבת את עצמה כבירת השרון, נפתחה בבית משפט השלום שבעיר, כאשר בשלב הראשון יישמעו בשלוחה דיונים מסוג ערעורים על ועדות רפואיות ותיקי קדם משפט בתיקי ביטוח לאומי.

ראש העיר, רפי סער: “מדובר במהלך חשוב ואני מברך על פתיחת שלוחת בית הדין בכפר סבא. מתן השירותים באזור תקל על התושבים ועל עורכי הדין המייצגים אותם והיא עוד נדבך במגוון השירותים שכפר סבא מעניקה לתושביה ולתושבי האזור כולו. כפר סבא מתפתחת כבירת מטרופולין, בשל מיקומה, הסמיכות לעורקי תחבורה ראשיים וההיצע הנרחב של שירותים הניתנים בעיר, וזאת בנוסף להיותה עיר שהפכה למוקד משיכה לחברות הגדולות בישראל, שבוחרות לקבוע את מושבן כאן”.

רצ”ב: חנוכת שלוחת בית הדין האזורי לעבודה בכפר סבא. צילומים: עיריית כפר סבא

תגובות