שגיא חיון, שרון ברץ זילברברג ומתנדבי “קפה תיקון” בעיריית כפר סבא זכו בהוקרה מיוחדת על פעילותם למען הסביבה

שגיא חיון, שרון ברץ זילברברג ומתנדבי “קפה תיקון” בעיריית כפר סבא זכו בהוקרה מיוחדת על פעילותם למען הסביבה, בטקס ההוקרה השנתי לפעילי סביבה של היחידה האזורית בשרון

 

 

ביום שלישי 22/11, התקיים טקס ההוקרה השנתי לפעילי סביבה של היחידה האזורית לאיכות הסביבה בשרון – כסיום לוועידת האקלים האזורית, שהתקיימה בפעם השנייה, בשיתוף עיריית כפר סבא ורשויות האזור.

במהלך הטקס הוכרזו פעילים סביבתיים מרכזיים – שזכו לתעודות הוקרה מיוחדות בגין עשיה משמעותית למען הסביבה ושמירה על האקלים. זאת ימים ספורים לאחר תום ועידת האקלים העולמית שהתקיימה בשארם א-שייח, בה השתתפה העיר כפר סבא – לאחר שנבחרה מכלל הרשויות בארץ, על ידי מרכז השלטון המקומי.

בין הזוכים שלושה עובדי עיריית כפר סבא:

שרון ברץ זילברברג, רכזת קיימות בבית הספר רמז – המובילה קבוצת מנהיגות, בבית הספר והקימה בשנה שעברה יחד עם התלמידים ובליווי של אגף הקיימות והחדשנות בכפר סבא פרויקט ייחודי הנקרא “בית חולים לצעצועים” – אשר הפך את בית הספר להיות בית הספר הראשון באזור השרון שקיבל הסמכה כ’ירוק עד’.

שגיא חיון, מנהל הצהרונים בחברה לתרבות הפנאי – הפועל ומקדם את נושא הקיימות בצהרוני העיר והוביל, בהתאם למדיניות ראש העיר רפי סער, תהליך של הוצאת הכלים החד פעמיים מכל הצהרונים בעיר והכנסת שימוש בכלים רב פעמיים ומזון בריא.

מתנדבות ומתנדבי “קפה תיקון” – פרויקט הפועל זה חמש שנים, פעם בחודש ביום שישי במרכז קיפוד – מרכז הקיימות בכפר סבא. את הפרויקט יזמו באגף הקיימות והחדשנות בעיריית כפר סבא, ובשנותיו הראשונות הובילה אותו קרן שטרית באלי. במסגרת “קפה תיקון”, מגיעים המתנדבים והמתנדבות לסייע לתושבים בתפירה, נגרות, תיקון מכשירי חשמל ובכל דבר, במטרה לתקן ולהשמיש מחדש חפצים שונים שיש בבית.

ראש העיר, רפי סער: “כפר סבא ממשיכה להוביל את תחום הקיימות ושמירה על הסביבה, ופועלת במישורים שונים על מנת לקדם נושא זה, למען עתיד ילדינו, לרבות פעילות חינוכית החל מהגיל הרך. אני גאה בכל עובדות ועובדי העירייה, הפועלים בשיתוף מלא כחלק מהמדיניות העירונית. השינוי מתחיל בנו ואנו כבר מיישמים פתרונות וטכנולוגיות שונות בעירנו, כדי להבטיח את עתידו של הדור הבא. אני מברך את הזוכות והזוכים בכפר סבא ומאחל להם המשך עשייה ברוכה וחשובה, בהובלת אגף הקיימות והחדשנות”.

חבר המועצה ומחזיק תיק הקיימות והחדשנות, עילאי הרסגור-הנדין: “ההובלה של כפר סבא בתחום הקיימות בישראל היא פרי מאמץ משותף של תושבות ותושבים, ועובדות ועובדי העירייה. מחמם את הלב לראות את ההוקרה לה זוכים הפעילים שלנו, שמגיעה ממש עם חזרת משלחת עיריית כפר סבא מוועידת האקלים העולמית. ביחד נמשיך להוביל את הדרך ולהראות שיש פתרון למשבר האקלים. צריך רק לשנות את דרכינו”.

תגובות