זהו ארגז הכלים שיהפוך אתכם למצטייני מסלול 

ברוכים הבאים למאמר אשר יחשוף אתכם להליך ההכשרה אותו עבר בוגר אדרנלין כושר קרבי , אשר העניק לו את ארגז הכלים היוקרתי בענף ההכנה לצה”ל וזה אשר לימים הפך אותו למצטיין מסלול ביחידתו ( יחידת דובדבן ) 

 

א’ מצטיין טקס סוף מסלול יחידת דובדבן 

אני זוכר זאת כאילו זה היה אתמול, עוד נער שהחליט לקחת את החיים בשתי ידיים ולהכין עצמו בצורה נכונה אל עבר המטרות אותן הציב, שירות ביחידת המסתערבים של צבא ההגנה לישראל תוך לקיחת כלל הסיכונים בחשבון, סיכויי מעבר בודדים

עדי אבלס / אדרנלין כושר קרבי


התפתח שיח בן חברים שהוביל אותי לחוג הכנה לצבא שהתיימר להכין ליחידות האמורות  תוך הטעיה מוחלטת של משתתפיו וסיכון היקר מכל להם, עתידם.
שני שעורים בלבד תחתיהם היו הקש ששבר את גב הגמל, שיווק אגרסיבי וסיסמאות מפוצצות כדי שבפועל יפגעו בעוד מלש”ב נאיבי שינחל אכזבה ואת השלכותיה.

עדי אבלס / אדרנלין כושר קרבי

עצרתי כדי לחשב מסלול מחדש, לעשות סקירה מלאה של תחום ההכנה לצבא ולמצוא אותם, חברת הכשרות יוקרתית שלימים הפכתי לחלק ממועמדיה, אדרנלין כושר קרבי.

חברה שהפכה את כל סימני השאלה שלנו לסימני קריאה באמצעות קורס הכשרה יוקרתי המובל עי אנשי המקצוע שידעו לתת מענה לכל מכשול שנקרה בדרכנו, מערך עבודה אקסקלוסיבי אשר מקסם אותנו לרמות חסרות תקדים, שיטת פעולה יוצאת דופן שהפכה את החוקים, שברה מוסכמויות, ריסקה את ההיגיון הבריא וכיום עומדת על אחוזי ההצלחה הכמותיים והאיכותיים ביותר בענף ההכנה לצבא.

הם הכינו אותי למועד המיון בפועל, לבנות ההכשרה במסלול הלוחם ביחידה ( טירונות, מכין, מקצועות ומסכמים ) והמעמד הנכסף של מצטיין סוף מסלול.

אני לא מיוחד, להפך הוא הנכון, לא התברכתי בכישרון או מכלול יכולות יוצאי דופן, שום דבר בחיי לא הלך לי לפי הספר אבל הם היו שם להוכיח לי את שתי הנקודות שעשו את כל ההבדל


  1. רצון מעיד על יכולת : השאיפה להשיג מטרה מסוימת בעוד אחרים אפילו לא כיוונו אליה יעד, מעידה שאתם מסוגלים לכבוש אותה
    2. עבודה קשה תתגבר על כל כשרון : תוכנית פעולה נכונה, מותאמת, ייחודית ומנותבת היא שתיצור בכם את המסוגלות להפיל את שאר המתחרים מהרגליים.

כאשר את אלו אני מוסר לכם במטרה אחת, לשקף לכם עובדה אחת, לצדם ( אדרנלין ) אתם מסוגלים לכך

 

 הופכים סימני שאלה לסימני קריאה

אם אתם מבקשים מעטפת שתלווה אתכם החל מהמיון הראשון שלכם בצה”ל ( צו ראשון ) ועד לגיוסכם בפועל 

אם אתם מבקשים לרכוש יכולות חסרות תקדים בקורס ההכנה הבלעדי בישראל לשירות פורץ ביחידות החוד הצהליות תחת התחייבות מלאה להגשמתכם 

אם אתם מבקשים לשרת בסיירות העלית, חטיבת העוז, היחידות המיוחדות ( ימס, לוטר, עוקץ ומלר ) מתוך הידיעה שרק בודדים יזכו לכך ואתם אלו המתאימים ביותר, מקומכם איתנו 

תגובות