רק אמיר יקותיאל ומוטי יברבאום מסוגלים לקבץ למתחם אמיס את כל צמרת עולם העסקים והנדל”ן / מאת יואב חביב

לדעתי המונדיאל הגדול בכל הזמנים ובכל פרמטר. לפיכך קמים בוקר אחד שני אנשיי עסקים מצליחים : אמיר יקותיאל ומוטי יברבאום … וכהרגלם בקודש יוזמים עוד פרויקט מדהים : ” פסטיבל מונדיאל “. נכון.. האירוע היה במוצ”ש אך החלטתי לעלות את הטור היום לרגל חידוש המונדיאל הערב. לשוב לאווירה כי הריי מסי שב לזירה.
אני שב למוצ”ש : אנגליה – צרפת…רק אמיר יקותיאל ומוטי יברבאום מסוגלים לקבץ למתחם אמיס את כל צמרת עולם העסקים והנדל”ן בשילוב מקבץ מדהים של תותחיי כדורגל. אמיר ומוטי חוגגים עשור לשת”פ המניב והמפרה בין קבוצת יקותיאל שאמיר עומד בראשה לבין קבוצת אחד על אחד אותה מוביל מוטי. שורו והביטו איזה שילוב מנצח המתין לנו במוצ”ש : קבוצת הנדל”ן מהמובילות בישראל. מוטי המוביל בישראל בחיבורים עסקיים. מונדיאל. אנגליה – צרפת. ועתה אימרו אתם : יש יותר הרכב מנצח מזה לחגוג עשור לשת”פ.
אמיר ומוטי עשו זאת ובגדול. אירוע מדהים ומהמם שהיווה מפגש בין אנשים. עסקים. כדורגל. נדל”ן…אין אלטרנטיבה שתידמה לה או תשווה לה. אמיר יקותיאל… והמקורבים יודעים מעורב גם בכדורגל… והיווה את החוט המקשר בהרכב המנצח. אמיר עניו. צנוע. נחבא אל הכלים הייתי אומר. ברם אתם יודעים : דבר לא ניסתר בעיניי.
האיש צדיק הנושא על גופו לב ענק. ידו בכל ויד כל בו וכן…גם בכדורגל. מפאת צנעת הפרט ורצונו של אמיר להיוותר בלאט מאחוריי הקלעים תוך השקעה במתת בסתר… אעצור כאן ואחריש. גם כך אמיר יכעס עליי. הכל היה מושלם… עד שהארי קיין בעט את הפנדל לשחקים ואנגליה המופלאה שלי עפה מהמונדיאל. אמרתי לכם אין צדק בכדורגל.
בתקווה שמי שיוסיף לבריאותי הערב וינחם קמעא…יהיה גדול שחקניי תבל : ליאונל מסי הקוסם… ובבניין ציון ננוחם. כמה שאני רוצה לצפות במסי מניף את הגביע. התרופה העדיפה שלי. אנא התירו לי להאריך. יש לי סיבה. קוראים לו מוטי יברבאום. או כפי שאני מכנה אותו : ילד אהוב שלי ולא בכדי. זכיתי בשנות התשעים לכהן כיו”ר הפועל כפר סבא. המועדון היה זקוק לשיקום.
אני מחתים את מרצ’י לשלוש שנים בידיעה שאנו הולכים לבנות קבוצה על טהרת הילדים שלנו. מרצ’י מקבל החלטה מקצועית ואנו מעלים מהנוער את ילדיי הפלא שלנו כשהבולט מכולם. נכון. מוטי יברבאום. זו הייתה אהבה ממבט ראשון. עד עצם היום הזה. כל השאר היסטוריה.
אני מלווה את מוטי עת איתר על מסלוליי האתלטיקה בלויטה את אהבת חייו… מיה…ויחד הם מקימים משפחה לתפארת מדינת ישראל והמושבה. שלושה בנים מדהימים. לא החמצתי אף טקס מילה. מוטי כוכב על הדשא… וכמה אני מאושר שהילד האהוב שלי ממשיך לככב בעולם העסקי ובכישוריו כי רבים המה מצליח לשזור חיבורים עסקיים בכל תחומיי הכלכלה והעסקים.
אמיר ומוטי אני מודה לכם על הפקת ערב מושלם. פסטיבל מונדיאל במיטבו… אלי אלי שלא ייגמר לעולם. ערב מקסים מאחד ומחבר. מעצים ושמח. ערב של אנשים יפים. טובים. תורמים. אוהביי הארץ היפה שלנו. יחד איתי בתמונות : מוטי יברבאום הילד האהוב שלי. אריק לויטה הקוסם שהשיב לאלפיי אנשים את איכות חייהם והאחד והיחיד אייל לחמן המיתולוגי.
ולכן ולכם חברות וחברים שלי לעולם אל תישכחו. רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב. אמיר יקותיאל. מוטי יברבאום. אמרתי כבר.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏10‏ אנשים‏

תגובות

תגובות