היערכות לחורף הישראלי 

חורף 

החורף הישראלי הוא בדרך כלל מינורי, אין ימים רבים שהם סוערים אך יש ימים גשומים, ימים קרים ולעיתים גם ימים מושלגים באזורים ספציפיים כמו ירושלים, רמת הגולן והחרמון, מצפה רמון, צפת ועוד. לכן לקראת כל חורף כל משפחה מבצעת היערכות לקראת הימים החורפיים, כדי שיהיו בבית כל הפריטים הנחוצים כדי להגן על הגוף ועל הרגליים בכל תרחיש. אומנם לבני הבית יש את רוב המוצרים משנה קודמת אך תמיד יש לבצע בדיקה של המלאי הקיים ורכישה של מלאי חדש, לאור שינויים במבנה הגוף, הרזיה, השמנה והצמיחה של הילדים.

freepic

השלב הראשון הוא בדרך כלל בדיקה של המלאי בארון הבגדים של ההורים. הם עוברים על הפריטים השונים כמו חולצות, סוודרים, מכנסיים ומעילים ובוחרים מה מתאים ומה לא מתאים. את הפריטים המיותרים אפשר להעביר לקרובי משפחה, לחברים או לעמותות שמעבירות ביגוד למשפחות נזקקות. בתום הסינון כל אדם יודע מה נשאר לו ואילו פריטים כדאי לו לרכוש מתוך הטרנדים החדשים. השלב השני הוא ביצוע סינון גם בארון הנעליים. על פי מצב הנעליים מחליט כל אחד מבני הבית אילו נעליים להשאיר בארון ואילו מגפי נשים הן כבר לא אופנתיות ולכן אפשר לקנות חדשות. 

בגדי ילדים לחורף 

פעולות דומות מבצעים גם בכל אחד מהארונות בחדרי הילדים. כשהילדים לובשים את המכנסיים מהעונה הקודמת קל לראות עד כמה הם צמחו לגובה כי המכנסיים כבר לא מגיעים עד הנעליים אלא עולים כלפי מעלה. זו הסיבה שמעבירים את המכנסיים לאחים הקטנים יותר ועורכים רשימה מהם הפריטים שיש לקנות עבור כל ילד. המגמה היא לרכוש בעיקר בגדים ונעליים לילדים הגדולים כיוון שהארון שלהם מתרוקן לקראת עונת חורף אך גם לילדים הקטנים קונים בגדים חדשים כדי שלא יהיו להם רק בגדים מהאחים הגדולים שלהם.

בחירה של טרנדים אופנתיים 

יש שתי אופציות לקנייה של פריטי לבוש, הנעלה וגם אביזרי חורף כמו מטריות, כפפות וצעיפים. הדרך הראשונה היא לעבור על ההיצע באתרי ביגוד עולמיים. עם הזמן הלקוחות מכירים את אתרי האינטרנט המובילים שיש בהם פריטים יפהפיים לילדים, אשר עשויים מבדים איכותיים והם לא יקרים יחסית. לכן הם נכנסים אליהם בוחרים את המוצרים הרלוונטיים ומחכים שהמשלוח יגיע תוך פרק זמן קצר. 

האופציה השנייה היא להגיע לקניונים או למרכזים המסחריים, לעבור בין החנויות האופנתיות אשר כל אחת מהן מציעה בגדי חורף בשלל דגמים, מידות וגוונים ולבחור את האפשרויות שהן הנכונות עבור כל אחד מבני המשפחה. 

קולקציה חורפית באון ליין 

הישראלים כמו רבים מתושבי העולם מרגישים שהרבה יותר נוח לשבת בבית החמים ולבצע קניות באמצעות אתרי אינטרנט ישראלים ועולמיים וכך הם לאט לאט צוברים פריטים חדשים מהקולקציה העכשווית. זו הסיבה שמשפחות רבות מקבלות לעיתים תכופות משלוחים שונים וכולם נהנים מהעובדה שיש להם ביגוד והנעלה אופנתיים. 

תגובות

תגובות