טורי מוקדש רובו ככולו לאור / מאת יואב חביב

התחייבתי… כדרכי בקודש…עומד בזה. בטח ובטח שבחברי הטוב ביותר עסקינן. אור. אור קורן. חברות שהחלה עם נער צעיר בן שש עשרה… אמש חגגנו לאור יומולדת 39. קרי 23 שנות חברות. חלק מהדברים יישארו לנצח עמנו מפאת צנעת הפרט. חבריי הקרובים מודעים גם מודעים לסיפור האהבה ארוך השנים בין אור ובייני. מחילה מכל בניי המשפחה והחברים שחגגו אמש עם אור…. אך הפעם טורי מוקדש רובו ככולו לאור… ולא בכדי. על פניו… אני אמור להיות בצד הנותן…אך לא כך הוא. האמינו לי. אני מקבל שבעתיים מאור. שיחותינו היומיות מעצימות אותי. מרגשות. מחזקות. אוהבות…ובימים אלה שאני יצאתי למלחמה שנכפתה עליי… אך טבעי הוא שאור המדהים מיצב עצמו כתרופה הטובה ביותר עבורי. אתמול לא קמתי ליום רגיל. חצי שנה אור ואני עובדים על הפקת יום הולדתו.
אור מינה אותי ליפני 23 שנה למפיק ולמנחה של הטקס… ואמש היה האירוע השנתי. יומו הגדול של חברי האהוב אור קורן. אז אוכל לוותר על המטלות שאור הטיל עליי. שלא תהיה אי הבנה. שנה אחר שנה. אחר שנה תוכנית חדשה. אמרתי מפיק… בפועל : אור אחד יחיד ומיוחד. גאון. שף…ואני כולי סו שף במקרה הטוב. שוליה. עוזר. מסייע. תאורן. פועל הבמה. וכן… גם אתמול היה לי הכבוד להנחות את ההפקה של אור לרגל יום הולדתו. אני לא אדם דתי ברם אדם מאמין בכל ליבו. סחתי אמש לבניי משפחה: ישנה אמונה שפרושה : בורא עולם שתל ביננו מלאכים.
אז זהו לי יש הוכחה חותכת מידע אישי : אור קורן הוא אחד מהם… ובכל מיקרה הוא המלאך הפרטי שלי. כל מפגש שלי עם אור…. ורבים המה מהווה חגיגה מעצימה גם עבורי. אני שב מטיפול היישר לאור. ישר לחלל שטוף אנרגיות חיוביות. מחזקות. מעצימות. מחלימות. מרפאות. אני מאד אוהב את אור. הוא גאון. אין לי מילה אחרת בארסנל. מוסיקאי בחסד עליון. שמיעה אבסולוטית. זיכרון פנומנלי. אנציקלופדיה מהלכת. ידען מפליג. סקרן הלומד יום ביומו דברים חדשים ומחדשים. אור מעניק לי אהבה כנה. אמיתית. ישרה. בלי שטיקים ובלי טריקים. תוכו כברו. פיו וליבו שווים. אין אצלו אחד בפה ואחד בלב.
כעת חיה בעוד שנה… ב”ה יחליף אור קידומת ויחגוג את יום הולדתו הארבעים. התחייבתי לאור שאפיק איתו את האירוע ואנחה אותו. אלחם ואקיים. האמת : כבר במפגש הבא שלנו… בהכירי את אור קרוב לשנות דור…הוא יגיע כבר עם רעיונות ותוכניות חדשות וחדישות.
אני אוהב אותך אור. מאד אוהב אותך. ולכן ולכם חברות וחברים שלי אנא זכרו : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שבת שלום וחג אורים שמח. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏

תגובות

תגובות