דיור מוגן בשרון – הכירו את המקומות המומלצים

כל אדם סביב שנות החמישים לחייו מתחיל לחשוב על הרגע שיגיע לגיל השלישי וירצה להזדקן בכבוד ולהנות משארית חייו. רבים האנשים שמגיעים לגיל השלישי מעוניינים ליצור לעצמם חיי חברה מגוונים הכוללים פעילויות וקרבה לאזורים מסחריים נוחים ושירותים ציבוריים. את כל הטוב הזה הם יוכלו לקבל בדיור מוגן המאפשר להם לקבל השגחה רפואית, שרותי רפואה בהתאם לצורך, בית נוח, חדש ונעים וחברה עם בני גילם. ריכזנו 5 מקומות מומלצים לדיור מוגן באזור השרון.

תמונה: pixabay

נופי השרון 

נופי השרון הוא דיור מוגן מאוד ייחודי בנוף הישראלי. נופי השרון הוא בית שמחובר פיזית לקניון רננים בנתניה והוא למעשה מאפשר לדיירים ליהנות ממגוון פעילויות בתוך הדיור וגם מחוץ לדיור מבלי ללכת כל כך רחוק. כל מה שצריך זה לעלות על המעלית ולהגיע. אנשים רבים בני הגיל השלישי אוהבים את המקום גם בגלל הפעילויות המגוונות וגם בגלל שהם יכולים לצאת עם המשפחה או הנכדים אל הקניון וליהנות יחד איתם בדיוק את כמות הזמן שתכננו עד הרגע שיתעייפו. אפשר לומר שהשילוב עם הקניון הוא פשוט מושלם. 

דיור מוגן הבית בכפר סבא

הבית בכפר סבא הוא דיור מוגן המציע מגורים בטבע. יש בו קומות בוטיק וסוויטות יותר קטנות לבחירה, שרותי רפואה סביב השעון וגם חלוקה לשיקום סיעודי ובני הגיל השלישי שמצבם הרפואי הינו טוב. 

האנשים שגרים במקום נהנים ממגוון פעילויות, בריכת שחייה, מתקני כושר, סאונה רטובה ויבשה, מרכז ספא ועוד. מדובר על מקום מאוד יוקרתי ומהנה. 

אחוזת פולג

אחוזת פולג היא דיור מוגן המיועד לאנשים בני 70 ומעלה. המקום כולל ווילות צמודות קרקע וגינה פרטית לצד דירות נעימות עם נוף כפרי קסום הצופה אל שמורת פולג היפיפייה. במקום יש שמירה והשגחה 7\24 וזה מקום נהדר לחיות בו את שארית החיים. 

באחוזת פולג אתם תמצאו מועדון ספורט, מגוון אירועים עם חברים סביב השעון, קרבה למתחמי הבילוי של פולג ועיר ימים, קאנטרי קלאב גדול, אפשרות לגידול בעלי חיים בווילות הפרטיות ותחזוקת ניקיון של הבתים. 

מגדלי הים התיכון 

מגדלי הים התיכון הינם רש דיור מוגן הנמצאת גם באזור השרון ובכפר סבא. סביבת המגורים במגדלים תואמת את בני הגיל השלישי וכוללת מגוון פעילויות תרבות, סדנאות יצירה והעשרה ועוד מגוון אפשרויות ההופכות את השהייה של הדיירים לנעימה מאוד. 

דיור מוגן – לב גנים בנתניה

לב גנים הינו דיור מוגן השוכן בנתניה ויש בו מגוון פעילויות פנאי, שרותי רפואה 7\24, 120 דירות והמון חברים שהופכים להיות כמו משפחה. המקום שמח, מאפשר גם לצאת אל הטבע ולהנות משלולית החורף שנמצאת בסמוך. זה מקום נהדר להנות בו גם מטבע עירוני קסום לצד פעילויות פנאי נהדרות בכל יום והמון חברה נעימה. 

תגובות