עיריית כפר סבא ערכה ערב הוקרה לצוותי החינוך בעיר בהופעה עם מירי מסיקה
בימים שני ושלישי, 3-4.1.23, ערכה עיריית כפר סבא ערב ההוקרה השנתי לצוותי החינוך בעיר בשני סבבים בהיכל התרבות העירוני.
הערב נערך במעמד ראש העיר, רפי סער, מנהלת אגף החינוך, אסנת חכמון, יו”ר הנהגת ההורים העירונית, אתי בוים, מנהלות ומנהלי ועובדי אגף החינוך, מפקחות מטעם משרד החינוך, מנהלות ומנהלי מוסדות החינוך בעיר מכיתות א’ – יב’, מנהלות אשכולות הגנים, סייעות, סייעות משלבות, סייעות רפואיות, מנהלניות, אבות בית וכל מי שיש לו זכות במלאכת החינוך העירונית.
הערב נפתח בדברי ברכה של הנהגת מערכת החינוך העירונית, ולאחר מכן נהנו המוזמנים ממופע מרגש של הזמרת מירי מסיקה.
ראש העיר, רפי סער: האירוע נועד להביע את תודתנו והערכתנו אליכם – צוותי החינוך, מנהלי בתי הספר וצוותי העזר והמנהלה על עבודתכם המאומצת. השנים האחרונות הוכיחו את כוחה של היציבות במערכת החינוך המצוינת שיש לנו בעיר. בהוראה וחינוך ילדים בחרתם להיות מתוך תחושת שליחות. יש בכם אהבה לילדים ושאיפה להביא לשינוי משמעותי בחברה הישראלית, באמצעות חינוך ערכי, ליווי, הכלה והדרכת המוחות הצעירים. אני גאה לומר כי מערכת החינוך הכפר – סבאית היא בין המערכות האיכותיות והטובות בישראל. כזו המושתתת על הון אנושי שהוא למעשה המפתח לחינוך איכותי, ערכי, יצירתי והישגי. כל אחד מכם וכולכם יחד, אפשרתם לשמור על מערכת החינוך בכפר סבא.
מנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא, אסנת חכמון: “הערב נועד כדי להעניק “חיבוק חם” ולומר תודה לכל אנשי חינוך ומינהלה בבתי הספר ובגנים. המחנכים שלנו והמחנכים שאנחנו; המורים שלנו והמורים שאנחנו; הם ואנחנו – אחראים לנראות של החברה ולאופן שבו היא תתפתח. אנחנו גאים במערכת החינוך שלנו שהיא תוצר עשייתכם והיום הזה משמש הזדמנות להביע הערכה עמוקה ותודה לכולכם על שאתם נושאים על כתפיכם את משא החינוך המורכב באהבה, במקצועיות, באכפתיות ובמסירות .”
אתי בוים, יו”ר הנהגת הורים העירונית: “חינוך הוא קודם כל ההון האנושי שעושה יום יום למען הילדים שלנו. זה לא מתבטא רק בהיבט הפדגוגי ובציונים אלא קודם כל בערכים שאתם מטבעים בילדנו. כיושבת ראש הנהגת ההורים הזדמן לי לבקר במרבית מוסדות החינוך בעיר. בכל יום אני מתרגשת מחדש ונחשפת לפעילות העשירה, המגוונת והענפה שאתם מקיימים מידי יום ומידי שעה. תודה לכל אחד ואחת מכם שבלעדיכם מערכת החינוך בכפר סבא לא היתה שלמה.”
צילום: בן ניקסון

תגובות