“גיא שותף לעסקים מצליחים במושבה אך זה לא מפריע לו להיות פעיל מרכזי בכל מיזם של אהבת חינם” / מאת יואב חביב

צעירים חסרי מנוח. זו הכותרת של הטור הפעם. אך ייאמר מיד.. אין כאן שום ריקלמה סמויה לסרט ובוודאי לא לבראד פיט. נהפוך הוא : בשני חברים אהובים עסקינן. נבות רובינשטיין וגיא פופ ( עימי בפריים ). השניים עונים לכל הקריטריונים לזכאי טור. אוהביי המושבה. חברים בפרלמנט של אהבת חינם. פעילים חברתיים מובילים.
במקום בו יש צורך בסיוע. בעזרה. בתרומה. בהתנדבות. במתת בסתר. במאבקים צודקים למען תושבות ותושביי המושבה שם תאתרו בראש את גיא ונבות. פעמים דומה כי השניים נמצאים באתרים שונים בעת ובעונה אחת. ומכאן נולדה הכותרת : צעירים חסרי מנוח… בפשר הפוזיטיבי שלה. גיא שותף לעסקים מצליחים במושבה בצוותא עם מאור…אך זה לא מפריע לו להיות פעיל מרכזי בכל מיזם של אהבת חינם. הבונבון הפך זה מכבר למותג על במושבה.
הוא פועל : 24/7/364 וגיא מוצא את הזמן להיות פעיל מרכזי… בהתנדבות מלאה…בארגון הסוחרים במושבה. נבות רובינשטיין מכהן בתפקיד מרכזי בחברה עסקית מובילה… ועדיין לא מונע מימנו להוות בורג מרכזי ופעיל חברתי מסייע ומיטיב. הוא מנהיג את תושביי שיכון וותיקים מזה שנים הרבה ובהצלחה רבה. נבות אהוב על הבריות ולא בכדי. פעיל מרכזי אמרתי כבר.
האמת : נחבא אל הכלים ברמות על ועדיין : למען המושבה… ידו בכל ויד כל בו. בוא נודה… הדור שלנו של אוהביי המושבה הדוגל באהבת חינם… מחזיר ציוד אט אט… מה שמחייב אותנו להכשיר את הדור הבא ולתת בידם את שרביט ההובלה. גיא פופ ונבות רובינשטיין נמצאים שם בוודאות… ובצדק. אני מאתר כבר את הדור הצעיר מהם… שם תימצאו את המנהיג הפוטנציאלי הבא : נא רשמו לפניכם את השם נדב לויטה שיחד עם קבוצתו המופלאה פועלים ללא לאות בעבור צעיריי המושבה.
אוקצור : אני שליו ורגוע… אפשר להתפנות ולהעביר את אהבתי לישיבה של מעלה. נבות. גיא. נדב. תמשיכו להיות מי שאתם ומה שאתם. אתם מוכיחים יום יום שעה שעה כי אין סתירה בין הצלחה בעסקים ובניית קריירה ניהולית… לבין מתת ומתן אהבה אין קץ לתושבות ותושביי המושבה. וכן… אני אוהב אתכם. מאד אוהב. ולכן ולכם חברות וחברים שלי… אנא חרטו על לוח ליבכם : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שבת שלום. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏2‏ אנשים‏

תגובות

תגובות