מפגש מהנה ומעצים עם חבר יקר ואהוב , ד”ר מיקי זגר / מאת יואב חביב

אתמול חברי היקר ד”ר מיקי זגר… להלן מיקי…ואנוכי קבענו קפה של בוקר בנירו קפה. “הדרים ” במושבה האהובה שלנו. קפה החוגג שנה בימים אלה וכבר מצא עצמו כקפה מוביל במושבה. האמת… לא בכדי. קשה להעביר ולהמחיש אווירה בטור… אז פשוט תגיעו לנירו קפה במרכז המסחרי של הדרים. צמוד לבנק הפועלים ופיצה ליגה.
קפה שהפיח חיים לכל מתחם הספורטק וגן השעשועים הצמוד. נירו מקבל אותנו… כדרכו בקודש בסבר פנים כמו שרק נירו המקסים יודע. אני עוצר לרגע , תשמעו קטע : אשתקד מתקשר אליי עופר קדוש חברי האהוב ומייסד פיצה ליגה. פתחו לידי קפה סח הבחור , אתה לא מאמין אתה חייב להגיע. עופר מבקש ואני מתייצב. תכיר זה נירו. נעים מאד. יואב. נירו פורץ בצחוק… אתה לא מזהה אותי… לא אני לא מזהה. היי אתה חבר שלי לא זוכר. לא לא זוכר. אתה היכרת את ניר גולדברגר מנכ”ל כיתביי העת של מעריב..בטח הכרתי… חבר טוב שלי. זה אני. מה זה אתה , הוא ניר גולדברגר חנוט בחליפת שלושה חלקים של ארמני. אתה במדיי אופנוען בכיר חמוש בבנדנה אדומה. אני אקצר : ניר ונירו חד המה.
מסקנה : אתה יכול לעשות מהפך בחיים בכל שלב בחייך…ליראות את נירו מאושר כך… אין הוכחה טובה מכך. אחזור לנירו ברם קבלו לזוג דקות חבר טוב שלי : ישוב כך בפינו אוהביי המושבה. בתעודת הזהות ישובעם חכמון אך איש במושבה לא יאמין לכם. ישוב עבר גם הוא הסבה מקצועית וכיום הוא מדריך טיולים מבוקש. כשאני אומר מלח הארץ והמושבה אני מכוון לישוב המקסים המסב גם הוא עם אלי גרטנר קולגה שלו הרוכב בקבוצת התמיכה של רוכביי שמשון מ . א. וזה הרגע לשוב לנירו… המנכ”ל המעונב בעבר ונשיא סמסון ריידר בהווה. לא אוכל לסוח עימכם הפעם על רוכביי שמשון והארלי דווידסון… כי הריי בדת עסקינן. מבטיח טור ניפרד על אופנוע בשם הארלי דווידסון והקשר העמוק לנירו.
שורו הביטו וראו מה עושה הגיל המופלג לאנשים. ואני בכלל באתי לספר לכם על מיפגש מהנה ומעצים עם חבר יקר ואהוב , ד”ר מיקי זגר…ואיך מוצא עצמי אנוכי סח לכם אודות נירו. ישוב. אלי. שכל אחד מהם ” שווה ” טור בגפו. ללגום קפה מהביל של בוקר עם נירו ומיקי בנירו קפה… משול לצפייה בגמר המונדיאל או האזנה למפצח האגוזים. יובל שנות חברות חוגגים מיקי ואנוכי. וכשאני חופר לכם על חברות כערך עליון אזיי מיקי הוא הדוגמא הקלאסית.
עם עבר משותף בהפועל כפר סבא. מיקי הרופא של הקבוצה. עבדכם יו”ר. וכל השאר היסטוריה. ולפיכך תודה ענקית למיקי ולנירו. לישוב ולאלי על שחר קסום. ולכן ולכם חברות וחברים שלי אזכיר שוב ושוב. רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏10‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏

תגובות

תגובות