היקף משרה: 100% משרה, 42 שעות שבועיות
מתח דרגות: דירוג מנהלי דרגה 8-10/ דירוג המח”ר דרגה 38-40
כפיפות: מנהלת מחלקת כספים אגף החינוך
תיאור התפקיד:
- ביצוע דרישות לרכישת ריהוט וציוד עבור מוסדות החינוך מול מחלקת הרכש
- העברת תשלומים ותקציבים למוסדות אגף החינוך
- אחריות על רישום חשבונאי תקין ומסודר של כל הפעילויות הכספיות של האגף
- ניהול וביצוע הזמנות עבודה בהתאם לדרישות מנהל האגף ומנהלי המחלקות, הפקת דוחות תקופתיים בהתאם לקביעת מנהלת מחלקת כספים
- ניהול קשר מו”מ עם ספקים ואישור חשבונות
- סיוע בתכנון וניהול שוטף של תקציב האגף בהנחיית מנהלת האגף ומנהלת מחלקת כספים באגף החינוך
- ניהול קשר שוטף עם משרדי ממשלה בנושאים שונים
- ביצוע מטלות נוספות בטווח הרחב של העיסוק בהתאם לקביעת מנהלת אגף החינוך/ מנהלת מחלקת כספים באגף
- רישום פקודות זיכוי
- כל משימה נוספת בתחום הרחב של העיסוק שתידרש ע”י מנהלת מחלקת כספים
דרישות התפקיד:
השכלה:
- בעל/בעלת 12 שנות לימוד – חובה
- תעודת הנהלת חשבונות מסוג 2 – חובה
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – יתרון
ניסיון מקצועי:
- ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות
- ידע וניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת, תוכנות הנהלת חשבונות ותוכנות אופיס
- יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם ריבוי משימות
כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, הבנה ותפיסה, יכולת קבלת החלטות, כושר טיפול במספר נושאים במקביל, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע”פ, שירותיות, כושר ארגון, יכולת סנכרון ותאום בין עובדי האגף ולקוחותיו, יכולת עבודה תחת לחץ, יחסי אנוש טובים מאוד.
- תינתן עדיפות למועמד/מועמדת עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח- 1998. מועמד עם מוגבלות הנדרש להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוו”ד המעידים על הצורך.
- תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמדים המשתייכים לקבוצות הזכאיות לייצוג הולם לפי הוראות כל דין ובלבד שמועמדים אלו הינם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. מועמד המשתייך לקבוצות אוכלוסייה זכאית, ימסור בעת הגשת מועמדותו מידע בדבר השתייכותו לקבוצה זו.
המשרה מוצעת לנשים ולגברים כאחד (עיריית כפר-סבא מעודדת ומקדמת ייצוג הולם של נשים).
קורות חיים ניתן לשלוח לדוא”ל: dariae@ksaba.co.il