מיטל נושאת לב ענק מיום הגחתה ליקום. מתנדבת. מסייעת ועושה כל אשר לאל ידה / מאת יואב חביב

אמש ביליתי בארוחת ערב אינטימית. ארבעה משתתפים בסה”כ : מיטל. אירית. רפי. יואב. מיטל חגגה לאחרונה את יום הולדתה… וכך סחה מיטל לאירית ולעבדכם . מזמינה אתכם אליי לארוחת ערב בבייתי…ככה רק אנחנו… ואישי כמובן. הבטיחה. הזמינה. קיימה. מיטל הגיעה אלינו למושבה בנסיבות משמחות. זכיתי להכירה…ואני מודה : לגביי דידי לפחות, זו הייתה אהבה ממבט ראשון.
קשיש לא קשיש… החיישנים שלי מחודדים כתער. אני מזהה לאלתר אנשים עם לב ענק. יש לי חולשה לאנשים רחבי לב. טובים. מעצימים. נתינתם היא תורתם. וכן.. אתם צודקים זיהיתי את מיטל ככזו בהינף עפעף. תהיו טובים חברות וחברים שלי…עזבו רכילות מרושעת ולשון הרע. שפטו אנשים על פי טיבם. מעשיהם. ליבם. תוקיעו הולכיי רכיל ואנשיי זדון. התפזרתי סליחה…אני חוזר לארוחת הערב.
אירית ואני זכינו לארוח חם ולבבי וזאת מבלי לאמר מילה על הפאן הגסטרונומי ברמות הכי גבוהות… ברם לא בזה עסקינן. אני מודה… אני רוחניק והאנרגיות הטובות חשובות לי עשרת מונים על כל ביס כזה הוא אחר. אתם יודעים הריי שאינני כותב מילה על פוליטיקה וטוב שכך…גם לא כשראש העיר מארח אותנו בצוותא עם רעייתו מיטל. אני כן מנסה להעביר לכם בטור את תחושותיי מאמש. ועוד מילה : אני יודע לקרוא שפת גוף ומכאן אני בורר את מילותיי בקפידה. הבנות המקסימות של מיטל מגיעות לשולחן שלנו. נימוס. תרבות. חינוך במיטבם. מציגות את עצמן. עושים איתנו החלפות על מילים וחוזרות לחדרן… ” הצצתי ” על רפי, קלטתי את המבטים ההדדיים.
רפי לא דיבר. לא הייתי זקוק למילותיו. קראתי אותו כספר פתוח…ומי שמכיר את רפי יודע שקל זה לא. כשרפי אמר : היו לי שלושה ילדים ועתה יש לי חמישה…אמש נחשפתי לכך במלוא העוצמה. בשיא הרגש ואני מודה, התרגשתי. מאד התרגשתי.
אני מבקש להצדיע למיטל ורפי. מאד קשה לאחד שתי משפחות למשפחה אחת ומיטל ורפי עשו זאת עם עוצמה כבירה ובהצלחה אדירה. לא שאלתי עדיין את אירית לדעתה… אעשה זאת מחר… אני מכל מקום חשתי בבית חם. אוהב. מכיל. מרגש. חזיתי במבטים של אב לבנותיו ואהבתי זאת בכל ליבי ומאודי.
זה טור אישי ואני תיקווה שמיטל ורפי יקבלו את תחושותיי בהבנה. ומילה טובה למיטל הנותנת לנו הרגשה של בת המושבה… אך מכיוון שבמתת בסתר עסקינן לא אפרט ואומר רק זאת :מיטל נושאת לב ענק מיום הגחתה ליקום. היא מתנדבת. מסייעת ועושה כל אשר לאל ידה לתת כתף לחוליות הרופפות במושבה.
תודה מעומק ליבי למיטל ורפי על אירוח חם ולבבי. ולכן ולכם חברות וחברים שלי אנא זכרו תמיד : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏6‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏, ‏אוכל‏‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏

תגובות

תגובות