הצופים הניחו אבן פינה לקראת מבנה השבט החדש בצור יגאל

שבט אפיק של תנועת הצופים בצור יגאל קיים השבוע טקס חגיגי להנחת אבן הפינה לקראת הקמת מבנה הנוער החדש שעתיד להיחנך לקראת סוף שנת 2023. הטקס התקיים בהשתתפות עשרות חברות וחברי השכב”ג של שבט אפיק, המונה כ-450 חניכות וחניכים, חניכות וחניכים ובנוכחות ראשי השבט והגזברים בעבר ובהווה המייצגים את מורשת השבט מאז הקמתו. משתתפי האירוע חתמו על מגילת הקלף של אבן הפינה ולקחו חלק בהטמנתה באדמה, בסמוך למיקומו של המבנה החדש. עבודות ההקמה יחלו ב 18 בפברואר 2023 ויימשכו כ-10 חודשים.

בטקס השתתפו ראש המועצה, יובל ארד, חברת המועצה איריס ששון מחזיקת תיק נוער, חיילים וצעירים, חברי המועצה רן קאשי, אלדד הלחמי ואביבה מנצור, ראשי המועצה בעבר יעקב ממן ושימי אליאל, ראש הנהגת השחר יוסי הצורף וקודמתו בתפקיד ענת פרידמן, מנהלת מחוז מרכז במינהל חברה ונוער ויקי ניצן והמפקחת המחוזית רעות ארליכמן, ראשת השבט אפרת אברהם-ליבנה וגזברית השבט שירה לנדסמן, ראשת שבט צור גליה אליצור-בר נתן, מנכ”ל המועצה שלומי דורני, מנהל המתנ”ס צחי ברבר, מנהלת יחידת הנוער מאיה ברנר, מנהלי מחלקות המועצה ואורחים רבים.

בין האורחים בטקס, מרגש היה לראות את יהודה ותחיה דרור, הוריו של רועי דרור ז”ל, בן היישוב, שנפל בעת מילוי תפקידו במהלך שירותו ביחידת דובדבן. רועי היה מהמדריכים הראשונים שהגיעו משבט צור כדי להיות בצוות ההקמה של שבט אפיק. ראש המועצה, יובל ארד, אמר באירוע כי הקמת מבנה הקבע לשבט אפיק הוא חלום שמתגשם עבור רבים המלווים את השבט, הורים, חניכים ובוגרים, 27 שנים מאז הקמתו.

ראש המעוצה המקומית כוכב יאיר צור יגאל, יובל ארד, אמר בטקס:” בעוד כמה חודשים תחלו לכתוב כאן פרק סגול חדש, פרק מפואר של חינוך לערכים ולנתינה. פרק סגול חדש שזוכר את מורשת השבט הישן, פרק סגול חדש, בבית החדש של שבט אפיק”.

תמונה: מזל הראל

תגובות

תגובות