גאווה כפר-סבאית: נבחרת “ספייסלאב” מחטיבת רמון זכתה בפרס “פריצת הדרך של השנה” בתחרות הספייסלאב הארצית

קבלו את האסטרונאטיות והאסטרונאוטים הבאים של ישראל: תלמידות ותלמידי מנבחרת “ספיילאב” בחטיבת רמון בכפר סבא עלו לגמר תחרות ה”ספייסלאב” הארצית מתוך 62 נבחרות שהתמודדו בתחרות מכל רחבי הארץ.

במסגרת התחרות, נדרשו הקבוצות השונות להציג ניסוי אותו הן שואפות לשגר לחלל. נבחרת חטיבת רמון הציגה ניסוי על פתרון חיטוי בחלל – עליו זכתה הנבחרת בפרס “פריצת הדרך של השנה”.

תוכנית המצוינות “רמון ספייסלאב” בהובלת קרן רמון, מאפשרת לתלמידות ותלמידיי חטיבות ביניים לשלוח ניסוי לתחנת החלל הבין-לאומית ומעוררת בהם השראה ומוטיבציה לחלום הכי רחוק שאפשר.

התוכנית, בשיתוף סוכנות החלל הישראלית, משרד החינוך ומשרד המדע, היא תוכנית מצוינות המאפשרת לתלמידים ישראלים ללמוד על ניסויים בחלל ולהתמודד על שיגורם. התוכנית, הכוללת הכשרה שבסופה התחרות הארצית, נועדה לאפשר לתלמידים בחטיבות הזדמנות ייחודית והיסטורית לשלוח ניסוי, שיבוצע על ידי אסטרונאוטים בתחנת החלל הבין-לאומית.

ראש העיר, רפי סער: “מערכת החינוך בכפר סבא היא מהמובילות בישראל ותלמידינו מסבים לנו גאווה גדולה בכל תחום ונושא בו הם מעורבים. תוכנית לימודי החלל היא דוגמה נוספת ולמגוון הרחב של תוכניות לימוד המוצעים לתלמידינו והמקדמים אותם לעתיד. כל הכבוד לתלמידות ולתלמידים שזכו בהישג מדהים. אתם מהווה השראה לכולנו”.

מנהלת אגף החינוך, אסנת חכמון: “אני רוצה להודות לכל צוות בית הספר, בראשות מנהל החטיבה עידו לביא, על הובלת התלמידות והתלמידים להישגים רבים ולזכייה של נבחרת ‘ספייסלאב’ בתחרות הארצית. מדובר בזכייה אחת מני רבות של תלמידינו ונמשיך להשקיע בחינוך ילדות וילדי העיר כפר סבא ולהצעידם קדימה”.
רצ”ב: נבחרת ספייסלאב חטיבת רמון. צילומים: עיריית כפר סבא

תגובות