השיטור העירוני בכפר סבא החרים נפצים ורימוני עשן
השיטור העירוני החרימו נפצים ורימוני עשן שנתפסו בזכות פעולות יזומות של אגף הביטחון העירוני לקראת פורים. הקנס בגין שימוש בצעצועים המסוכנים: 750 שקלים
עיריית כפר סבא ממשיכה בפעילות יזומה לקראת חג הפורים, הכוללת הסברה ואכיפה בנושא מכירה ושימשו בנפצים, לרבות הסברה על השימוש במשחק המסוכן – העלול לעלות בחיי אדם.
במסגרת זו, בפעילות שהתקיימה אתמול של צוות השיטור העירוני, בפיקודו של מוטי וקנין ועם מנהל השיטור העירוני נח חיימסון, סמוך לאצטדיון, ובהתאם למידע מודיעיני שהתקבל, נתגלתה מכולה ובה 19 חזיזים, 3 רימוני עשן ושתי אבוקות. על פי החשד, באחזקה וכוונה למכור את החזיזים ורימוני העשן מעורבים מספר בגירים וקטינים, כאשר הנושא הועבר לחקירת המשטרה.
יש לציין, כי מדי שנה, לקראת חג הפורים, נערכת העירייה, יחד עם משטרת ישראל, לטיפול בתופעת הנפצים, זאת בין היתר באמצעות תגבור הסיורים ברחבי העיר, שימוש במערת המצלמות העירוני, קיום פעולות יזומות, החרמת נפצים ורישום קנסות. גובה הקנס בגין הפעלת צעצוע מסוכן ושימוש בנפצים עומד על 730 שקלים, כקבוע בחוק, כאשר הקנס בגין מכירה והחזקה של צעצוע מסוכן עומד על 475 שקלים בהתאם לחוק העזר העירוני.
*
ראש העיר, רפי סער: “הנפצים הם צעצוע מסוכן הגורם לפציעות קשות ולעיתים עלול לעלות בחיי אדם. בנוסף, שימוש בנפצים מעורר חרדות בקרב הלומי קרב, ילדים ובעלי חיים. אני קורא לכל מי שמוכר נפצים או עושה בהם שימוש לעצור מלעשות כן, ולהימנע ממשחק שעלול לגרום למוות. נמשיך לתגבר את הפעילות העירונית בתחום זה, למען שמירה על בטיחות חיי תושבינו ואיכות חייהם”.
*
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, דני הרוש: “אני מודה לצוות השיטור העירוני על פעילות מקצועית ונחושה בתחום נושא אכיפת המכירה והשימוש בנפצים. אנו פועלים בכל המישורים כדי לעצור את תופעת השימוש בנפצים מוקדם ככל הניתן, ואני קורא לבני הנוער ולהוריהם לחדול ממנהג זה, למען בטיחותם ובריאותם”.
*רצ”ב: החזיזים ורימוני העשן שנתפסו. צילום: עיריית כפר סבא*
ייתכן שזו תמונה של ‏אדם אחד‏

תגובות