21/2: הפנינג יום המשפחה, שיתקיים החל מהשעה 17:00 במדרחוב ירושלים

עיריית כפר סבא מציינת את יום המשפחה, החל ביום שלישי השבוע (21/2) במגוון רחב של אירועים ופעילויות, כאשר האירוע המרכזי הוא הפנינג יום המשפחה, שיתקיים החל מהשעה 17:00 במדרחוב ירושלים ויכלול עמדות צילום ויצירה, מופע לכל המשפחה ועוד.

צילומים יפעת פאר

האירוע ייפתח בתערוכת תמונות ייחודית של משפחות כפר סבאיות, ביוזמת מחלקת קהילות מגוונות שבאגף קהילה וחברה – כל משפחה והסיפור הייחודי שלה – כאשר התערוכה תוצג במקום למשך שבוע ימים.

שירה חכמון, מנהלת המחלקה– “התערוכה מייצגת את העיר כפר סבא, על גווניה השונים”, מסבירה מנהלת המחלקה, שירה חכמון. “כאמא יחידנית וכמנהלת מחלקה שמהותה לתת מקום וביטוי למגוון של קהילות, היה לנו חשוב להציג משפחות כפר סבאיות שונות ומגוונות שמתגוררות בעיר וקוראות לה בית. כל משפחה בחרה את המקום האהוב עליה ומרגש לראות את התוצר הסופי ואת הפסיפס האנושי שהוא מייצג”.

 

בנוסף, מתקיימים ברחבי העיר ולכלל האוכלוסיות בעיר פעילויות וסדנאות שונות במסגרת אירועי יום המשפחה – בין היתר אירועי הפנינג ופעילויות שונות במרכזים הקהילתיים השונים בכל העיר, סדנת זוגיות ייחודית ושיח פתוח להורים במרכז צעירים, שבוע משפחה ספורטיבי בהובלת רשות הספורט העירונית תוך שיתוף הורים וילדים בפעילויות ספורט משותפות.

 

פעילויות בנושא משפחה בריאה ומקיימת במרכז המיחזור העירוני קיפוד, בשיתוף עם המחלקה לקידום הבריאות וחוסן עירוני, הקרנת סרט למשפחות מיוחדות, הפנינג משפחות גאות במרכז הנוער העירוני, הפנינג למשפחות יחידניות במרכז הקהילתי בית הסטודנט, ערב “פיינט דייט” להורים לילדים מיוחדים ועוד.

תגובות