מהם היתרונות בהזמנת חולצות מודפסות לעסקים ואיך לעשות זאת נכון?

בעולם הפרסום והשיווק כבר הבינו לפני עשרות רבות של שנים כי פרטי ליבוש במיוחד חולצות שהן לרוב בגובה העיניים הן אפשרות לקידום החברה, לפרסום ללא שיתוף תחנות הרדיו או הערוצים הטלוויזיוניים וגם לשיווק ללא הוצאות חודשיות גבוהות כמו בעיתונים ומגזינים. החברות בארץ וכמובן שבעולם כולו משתמשות בהדפסים על פרטים שונים של החברה על מנת להשריש במוחנו את הלוגו של החברה ובכך לחזק את המותג שלהן. אם תחשבו על כך כל החברות הבינלאומיות כבר שם עשרות שנים מ”נייק” למשל שהיא חברת הלבשה וספורט, “אפל” שהיא חברה שמוכרת לנו מוצרים אלקטרוניים ודיגיטליים מתקדמים, “ליוויס” מותג הג’ינסים המוכר שמכר את החולצות הכל כך ידועות עם הדפס הלוגו בחזה רק כדי לחזק את המוצג ולפרסם אותו עוד יותר, ועוד אלפים רבים של עסקים ברחבי העולם שמנצלים את היתרון הגדול שחולצות מודפסות יכולות להביא להן מבחינה עסקית. 

אם גם אתם בעלי עסק, כדאי שתשקלו את האפשרות של הדפסה על חולצות לעסק. אין זה משנה אם העסק שלכם גדול או קטן, אם אתם עובדים יחידים בבית העסק שלכם או שיש לכם עשרות עובדים, בין אם אתם מקבלים קהל בבית העסק שלכם או שאתם נותני שירות בבתי הלקוחות שלכם, אתם משדרים משהו אחר ללקוחותיכם כשהם רואים אתכם או את העובדים שלכם לובשים חולצה עם הלוגו של בית העסק. זה משדר אמינות, מקצועיות וכך מעניק להם תחושת ביטחון כי פנו לאדם איכותי שיכול לספק להם את השירותים או המוצרים על הצד הטוב ביותר. שימו לב שבכל הרשתות הגדולות ובחנויות הגדולות העובדים בהן לובשים חולצות עם לוגו, גם במסעדות ואפילו במרפאות ובתי חולים. זה משדר אחידות וזה מעניק למי שמגיע למקום תחושה של “אני בידיים טובות והצוות כאן יודע מה הוא עושה”. 

איך להזמין חולצות מודפסות לבית העסק?

ראשית, תכננו את עיצוב החולצה, אתם יכולים להחליט על הדפסת הלוגו על צד ימין של החזה כך אתם גם מפרסמים את העסק שלכם וגם משדרים איכות בו זמנית. הדפסת לוגו בצורה גדולה מידי על החולצה עלולה לשדר מוגזמות וחוסר טעם. אם אתם מתלבטים או שאין לכם רעיונות התייעצו אם המעצבים בחנות ממנה אתם מזמינים את החולצות והם יוכלו לעצב עבורכם את החולצה. לתמונות ומידע נוסף בידקו באתר – https://hooltzot.co.il/

שנית, בחירת צבעי החולצה והגדלים. אם אתם בעלי עסק פרטי שרק אתם עובדים בו אז הבחירה פשוטה למדי כי אתם יודעים מהי מידתכם. אך אם יש לכם עובדים מומלץ להזמין מידות שונות על מנת שכל עובד חדש שמצטרף אליכם יוכל כבר עם גיוסו לעבודה לקבל סט חולצות כדי שיוכל להתחיל לעבוד בדיוק כמו יתר העובדים. נקודה למחשבה, הפרדה בין חולצות נשים וגברים, זו אינה חובה אך ישנן נשים שמעדיפות חולצות בגזרה נשית. 

תגובות

תגובות