ביטול הליך חדלות פירעון: טיפים לבעלי עסקים

כאשר חברה נרדפת באופן עקבי על ידי נושים, ונראה שהיא מתקרבת לחדלות פירעון, עורך דין מומחה בתחום יסייע בנקיטה בצעדים משפטיים לביטול ההליך. התנהלות זו נדרשת על מנת למנוע אחריות אישית לחובות החברה, והאשמות פוטנציאליות של מסחר בלתי חוקי.

תמונה:unsplash

אפשרות נוספת היא פירוק החברה, אבל קיימים צעדים נוספים שבעלי עסקים יכולים לנקוט בהם על מנת להשיג את המטרה של ביטול הליך חדלות פירעון.

ניהול משא ומתן עם הנושים

האינטרסים של הנושים צריכים להיות בראש מעייני בעל העסק שניצב בפני מעמד חדלות פירעון. מזעור הפסדי נושים היא המטרה הסופית, והתקשרות עמם בצורה פתוחה צריכה לזכות באמונם. 

לכן, עורך דין מומחה לחדלות פירעון יספק להם מידע מדויק על המצב הכלכלי של החברה, ובכך תתנהל תקשורת יעילה שתועיל לכל הצדדים.

ייעוץ מקצועי להשגת מטרת ביטול הליך חדלות פירעון

בעלי עסקים רבים מתקשים להבין מהי הנקודה המדויקת שבה הם נדרשים להפסיק את המסחר, מכיוון שזהו קו דק בין החברה שחווה קשיים כלכליים מתמשכים, לבין הירידה לחדלות פירעון רשמית. עורך דין מקצועי בחדלות פירעון ידריך אתכם ויסייע לכם לחתור לשינוי המצב באמצעות פתיחה בצעדים הדרושים להשגת ביטול הליך חדלות פירעון.

בעלי עסקים רבים עשוריים להרגיש צורך להמשיך במסחר מסיבות מכובדות, כמו שימור צוות עובדים, אבל זה תחום שדורש תמיכה מקצועית.

הקפדה על תיעוד כתוב של כל הפגישות

מומלץ לקיים ישיבות עסקיות תכופות כדי לסקור את המצב המשתנה. מעקב צמוד אחר מצבה הפיננסי של החברה מעיד על מחויבות לטיפול בנושאים אלו, אך חשוב גם להקפיד על תיעוד כתוב של כל הדיונים, ולהציג את האופן והסיבות לקבלת ההחלטות, והצעדים שבעל העסק מתכוונים לנקוט בהם על מנת להתאושש מבחינה כלכלית ולשלוט במצב.

אם ניתן לראות דרך ברורה להשגת מטרת ביטול הליך חדלות פירעון מהרשומות הפיננסיות של החברה, זה עשוי לעזור לקצר את משך החקירה. שמירה על רשומות פיננסיות מפורטות ומדויקות והפיכתם לזמינים, תהפוך את התהליך לפשוט. עורך הדין יסייע לכם לאסוף את המסמכים הדרושים.

הימנעות מצבירת חובות נוספים

מצב זה יחמיר את הסכום הכללי של החובות המצטברים, וימנע תוצאה מוצלחת של חתירה לקראת ביטול ההליכים. 

בעלי עסקים רבים מאמיני שקבלת אשראי נוסף כדי לצאת מהמצב הוא רעיון טוב, אבל כאשר הם מתקרבים להגדרת חדלות פירעון, הם נדרשים להפחית את ההוצאות ולשקול את ההשפעות של התנהלותם העסקית על הנושים הקיימים.

הגנה על נכסי החברה

יש להגן על ערכם של נכסי החברה, לכן יש לוודא שהם מבוטחים ומאובטחים. בעלי עסקים שמנסים למכור נכסי חברה, או להיפטר מהם בכל שיטה אחרת, עלולים לסכל את ההצלחה של השגת תוצאות ביטול הליך חדלות פירעון ולעמוד בפני האשמות על התנהגות בלתי הולמת במהלך חקירה. זה כולל העברת נכסים לחברה אחרת, או מסירתם לנושים במקום תשלום.

תגובות

תגובות