המסיבה המסורתית בביתה של אשת התקשורת מס. 1. במושבה, אירית מרק / יואב חביב

בואו נודה. אין על חג פורים. מחד אנו צופים ומחככים ידינו בהנאה אין קץ לנוכח ילדינו ונכדינו הדצים והששים…אך מאידך גיסא חוגגים גם אנו לאחר שהללו עולים על יצועם.
אז זהו…מסיבת פורים הכי שווה במושבה… היא המסיבה המסורתית בבייתה של אשת התקשורת מס. 1. במושבה : אירית מרק. למרות הקושי הרב שלי לא חשבתי… ולו לרגע…להחמיץ את חגיגת פורים.
זריקה הורמונלית מתישה שהיא חלק מהטיפולים שאני עובר… ” קטנה עליי ” . אנחנו לא. אנחנו לא. אנחנו לא נפסיק לחגוג. תאמרו אתם… לשים כתף על חברתי היקרה אירית זו התרופה המרבית.
סחתי לכם כבר על הזולה המדהימה בדירת הגן המופלאה של ” המרקים “. אנרגיות שמימיות. שתייה כדת וכדין כיאות לחג הפורים. מטעמים כמו שרק אירית יודעת. קיבוץ של אוהבות ואוהביי המושבה.
ליווי מוסיקלי אנין. שירה עברית למהדרין ומצב רוח ברמות על.. מה עוד נבקש למעט בריאות. בריאות ושוב בריאות. איריתוש תמשיכי להפיק לעד את המסיבות ” השוות ” שלך. תמשיכי להיות מי שאת ומה שאת צדיקה. תרשי לי להודות לך… ועתה יותר מתמיד להימצא כאן עבורי. גם ממרום גילי המופלג ומניסיוני כי רב… אני זקוק לעצור לרגע ולהניח את ראשי ולו לרגע קט.
אין עבורי כמו כתפה של אירית החוגגת עימי כחצי יובל של חברות אמיצה ופורייה. אני לא אזכיר שמות שמא אשכח מאן דבעי…מה עוד שרוב האורחות והאורחים של אירית רגילים ממילא להתפנק מנגה הפלאשים בשוטף.
ברשותכם אציין שתי חברות משותפות לאירית ולי… שתי מלאכיות עם לב ענק… שלא רגילות לאור הזרקורים : רחלי איטרה ואילנית שיר.
שתי נשמות טהורות ומדהימות. תודה מיוחדת לכן יקירותיי אילנית ורחלי. חג פורים שמח. רק בשמחות מעתה ולעד. ולכן ולכם חברות וחברים שלי אנא לא לשכוח… ודווקא בימים טרופים אלה : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏18‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏, ‏אנשים יושבים‏‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏

תגובות

תגובות