מיקרוטופינג – כפי שתמיד חלמתם שהבית שלכם יראה

מיקרוטופינג הוא למעשה יציקה של בטון מוחלק. זו יכולה לשמש כריצוף בפני בעצמו, כחיפוי לריצוף ו/או קרקעות מחומרי גלם וסוגים שונים ואפילו כחיפוי לקירות. בדרך כלל נוטים לשייך מיקרוטופינג למתחמים ציבוריים כמו פארקים ומתקני כושר, מגרשי ספורט ואפילו אולמות אירועים, קניונים ועוד. כיום, שיטת המיקרוטופינג נפוצה אפילו בבתים פרטיים ועם מגוון אפשרויות העיצוב, לצד היתרונות הגדולים של יישום בטון מסוג זה אין פלא מדוע הוא פופולרי במיוחד.

תמונה – אומנות ובטון בע”מ

ליהנות מכל היתרונות במקום אחד:

למיקרוטופינג יש מגוון יתרונות משמעותיים כאשר היתרון הראשי הוא ככל הנראה המראה המיוחד, המבריק והייחודי שלו. אפשר לצפות אתו מגוון משטחים: רצפה, קירות, מדרגות ואפילו חדרי אמבטיה. אין סימנים או קווים על המשטח אלא שמדובר בשטח חלק ואחיד לכל אורכו ורוחבו. לבטון נוספים חומרים מסוימים הנוטים לבטון את הפיגמנט הרצוף, לצד חיזוק הבטון ושיפור האלסטיות שלו. לאחר מכן משתמשים במכשיר מיוחד להחלקת הבטון ולבסוף מבצעים מריחה של חומר מיוחד המספק לו את המראה המבריק לצד האיטום הנדרש. 

יתרונות נוספים של מיקרוטופינג קשורים לתחזוקה השוטפת הנוחה והפשוטה שלו, לעמידות שלו לאורך שנים רבות ולעובדה שהוא אינו קולט לכלוך או נוזלים שונים העשויים לפגום בו לאורך זמן. 

שימוש במיקרוטופינג לצורך שיפוץ רצפות שונות:

בין אם מדובר ברצף בטון, עץ או קרמיקה ניתן ליישם את המיקרוטופינג על אותו חומר גלם ולשפץ את הרצפה הקיימת והפיכתה לרצפה חדשה, חזקה, עמידה ויפיפייה. ניתן לעצב את הבטון בצבעים שונים, טקסטורות, צורות ועוד. מדובר באומנות של ממש אולם עם אנשי המקצוע הנכונים כל האפשרויות פתוחות בפניכם ורק הדמיון יגביל את מה שתוכלו לעשות עם בטון זה. 

מהי העלות של מיקרוטופינג:

יישום של מיקרוטופינג או בטון מוחלק אם תרצו, עשוי לנוע בין 300 ל-500 ₪ למ”ר בדרך כלל, כאשר המחיר עשוי להיות זול יותר ככל שהשטח עולה. כמו כן צריך לקחת בחשבון שירותים נוספים כמו פירוק ריצוף במידת הצורך או הנחת תשתיות שעשויים לייקר את העלות. אם אתם רוצים הצעת מחיר מדויקת יותר תוכלו ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לייעץ לכם בנושא ללא התחייבות ולתת הצעת מחיר. 

בכל הנוגע למיקרוטופינג לא מומלץ לנסות לבצע את העבודה בעצמכם. מדובר בעבודה מסובכת שצריכה להתחשב בתקני בניה, תקני בטיחות וכמובן אסטרטגיה ודיוק שצריכים להילקח בחשבון ולכן אנו ממליצים לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום.

פורסם על ידי איתי ורצ’יק קידום אתרים.

תגובות

תגובות