נגיסה כפר סבא. מומלץ באהבה ומכל הלב. עשר בסולם יואב / מאת יואב חביב

בין טיפול לטיפול בין ספייסר לניתוח בין סי. טי. לאם. אר. איי. יש צורך עז… להניח הכל בצד… כולל הכאוס במדינה האהובה שלנו , מה עוד שאין לנו ארץ אחרת…ולהמשיך לחיות. ליהנות. לבלות. לאכול. לצחוק ולזרות אהבת חינם. מה עוד שאני מתכונן לנצח גם הפעם.
אז זהו אכלתי היום חבל”ז… מה זה אכלתי , אכלנו , קרי חברתי האהובה אירית מרק ואנוכי , כי הריי מי סועד בגפו. אבל ראשון ראשון ואחרון אחרון. פרה פרה. לפיכך קמתי הבוקר… או ליתר דיוק זנחתי את יצועי לאחר ליל נדודים נוסף , ועייני צדה את עט מבקר המסעדות של פעם. ההחלטה נפלה חיש קל…אני כותב היום טור ביקורת מסעדות כמו פעם… ברם אז זה היה בפסדון.
אתם יודעים : פרסומאי בכיר פעיל. פעילות ציבורית ענפה בהתנדבות. לפיכך אי אפשר גם וגם וגם וגם , עובדה אפשר. היום אינני כפוף לכלליי האתיקה המחמירים. דייר במעונות הגיל. גמלאי… וכל השאר בדימוס. אזיי יש לי חצי יום ליפני שעת השין להפעלת מודיעין ממוקד במושבה. חייב למצוא מסעדה שלא תאלץ אותי לעלות לטורי ביקורת נגטיבית , כי הריי תם פרק זה בחיי.
אני רוצה לאהוב. לפרגן. לפתוח צוהר לליבי. להעניק חום ואהבת חינם , וזהו נקודה. ת’שמעו סיפור : ציפור קטנה לחשה לי שנגיסה בבעלות חדשה והרמה : בלבל של מזלגות מישליין , דבר הפער לרווחה את בלוטות הטעם שלי. וכך סחתי לציפור : נפגשים היום 14.15 בנגיסה. אני יודע שהיום חנותה של הצדקת הזו… פועל למחצה. וכך מצאנו עצמנו , אירית מרק ואנוכי בואך אזור התעשייה שלנו ועצירה בתע”ש 14. נגיסה , אמרתי כבר. מושיבה אותנו אחר כבוד המלצרית שלנו הודיה , תלמידת י’ב , המממנת את לימודי הנהיגה שלה במילצור בנגיסה. בדיעבד אוכל לאמר , כאחד שסעד כבר במסעדה אחת או שתיים : הודיה , כשמה כן היא , ציון עשר. שרות ומקצועיות לעילא ולעילא. תודה הודיה. נגיסה בהגדרתה מסעדה אסיאתית מה שמאפשר לה לשבץ בתפריט הממוחשב העשיר שלה… מלווה בצילומים מרהיבים של המנות , נגיעות מכל המטבחים הגסטרונומיים של סין. יפן. תאילנד. ומכל מטבח את המרב שלו.
אני קובע שמאז ימי ” סן שן ” המיתולוגית. זקניי המושבה זוכרים את מקום מושבה ברח’ ירושלים. שנות דור. זוכרים. רפי שנדל האגדי. אז זהו…אני קובע פה אחד… מעתה אמור נגיסה. יש לנו במושבה נסיכה חדשה. אני פותח במרק מיסו מתובל כדבעי ועשיר בתוכנו ביד נדיבה. אירית פוצחת באגרולים וסלט מוקפץ. צלחת סושי במרכז. ומעתה אמור נגיסה.
כל שבא לחיקנו עוד בטרם הגיענו לעיקריות כלל… היה מושלם. אני הלכתי על ספייסי ביף…הטעים ביותר אבר ,אירית הלכה על פרגיות מוקפצות על מצע אורז. על הקינוחים אחריש למען היותי ג’נטלמן. הגסטרונומיה עשר. השרות עשר. הצילחות עשר. נגיסה בהנהלה חדשה. התע”ש 14. כשר. חנייה. פתוח עד 23.00 והיהלום שבכתר : משלוחים ברמה מעולם אחר. הצצתי בשקיות.
הכלים והאריזה יצרו בי את התחושה לעוד ביס. יותר נכון נגיסה. טלפון למשלוחים : 09 – 9662341. נגיסה. מומלץ באהבה ומכל הלב. עשר בסולם יואב…ותודה לאשת התקשורת מספר אחת במושבה הצדקת אירית מרק. מה שאומר שגם החברה בארוחה עשר. תודה חברה אהובה. אגב חגגנו חצי יובל של חברות מופלאה. ולכן ולכם חברות וחברים שלי , לעד זכרו : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏אוכל‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏

תגובות

תגובות