כסא גלגלים – הבחירה בין מגוון עצום של אפשרויות 

בינינו, מי מאיתנו רוצה להיות תלוי באחרים? במקרים בהם אנחנו זקוקים לתמיכה חיצונית, יהיה זה כמעט בלתי אפשרי עבור רובנו להיות תלויים סביב השעון באנשים אחרים. כדי להעניק לעצמנו את התמיכה המלאה שלה אנחנו זקוקים כדי להתנהל, עלינו לקבל את כל הציוד הרלוונטי אשר יאפשר לנו להגיע למקסימום מיצוי היכולות שלנו תוך התחשבות בתנאי הגוף שלנו.

מתי יש צורך בכסא גלגלים?

מי מאיתנו רוצה לשבת בכסא גלגלים? הלכה למעשה, אין פעם אחת שבה כסא גלגלים אינו אלא משרת מטרה של החלמה כאשר אנחנו פצועים או עוברים תהליך רפואי בעל פרוצדורה מורכבת. ההתניידות בכסא גלגלים יכולה להיות מתסכלת אם איננו נערכים אליה כראוי: עלינו למצוא את הדגם האידאלי אשר יאפשר לנו לתפקד במקסימום נוחות וללא פשרות. 

הודות לבחירה נכונה של כסא גלגלים יהיה לנו קל הרבה יותר להתנהל במרחב. כסא גלגלים מדגם מותאם אישית יאפשר לנו להגיע ממקום למקום ללא תלות באחרים ותוך ניצול מקסימלי של האפשרויות השונות העומדות לרשותנו. הודות לשימוש בכסא גלגלים איכותי אנחנו זוכים לשמור על הגוף שלנו ולהיות בעבודה מתמשכת ומתמדת על שיפור התחזוקה הגופנית.

התאמת כסא הגלגלים לצורך האישי

בין אם מדובר בפיזיותרפיה, בשיקום לאחר תאונה, בהחלמה מניתוח או בהכנה לתהליך פרוצדורלי – התאמת כסא הגלגלים לצרכים האישיים הינה אקוטית. אין ספק כי מי שנזקק לכסא גלגלים עושה זאת מתוך אילוצים רפואיים ואולם גם במקרים של אילוצים אלו – עלינו להתאים את עצמנו ואת יכולותינו למה שמתבקש בזמן הווה. 

המשמעות של הדבר היא כי  בחירה של כסא גלגלים צריכה להתקיים בנוכחות ובהנחיה של איש מקצוע מיומן בנושא שכן רק כך תוכלו ליצור לעצמכם את התנאים המקסימליים והמיטיבים לתנאי חיים טובים יותר, תנאי חיים בעלי אפשרויות מגוונות וכן חוסר תלות בסביבה שלכם לתפקוד בסיסי ויומיומי. 

הודות לטכנולוגיות המתקדמות הרבות הקיימות כיום, המגוון הרחב של כסאות הגלגלים המוצעים לאנשים הזקוקים להם הולך וגדל. כסאות גלגלים בעלי מנועים שונים מאפשרים התנעה והתניידות בהתאם לצרכים האישיים ובהתאם ליכולת. משמעות הדבר היא כי אם יש לכם צורך בכסא גלגלים מתקפל – תוכלו למצוא אחד כזה בנקל וללא קשיים.

במקרים אחרים תוכלו למצוא את הכסא המתאים לכם להתניידות יומיומית, כסא גלגלים מתקפל, כסא גלגלים המתאים למצבים של נכות מסוגים שונים, כסאות גלגלים המותאמים לניוד בכלי רכב, כסאות המתאימים לשילוב בנהיגה ועוד.

כל אלו הופכים את השימוש בכסא גלגלים לנוח היום יותר מאי פעם. אם בעבר הייתם זקוקים להתאים את עצמכם לכסא הגלגלים ולסבול מאי נוחות מתמדת בשל השימוש בכסא, הרי שכיום אתם יכולים ליהנות ממגוון עצום של כסאות בלי להתפשר על האיכות שלהם, כמו גם על איכות החיים שלכם ועל הצרכים השוטפים שלכם. 

תגובות