להתחבר לצד היצירתי עם סטודיו Clay Play

גם לך נמאס מעוד יציאה למסעדה השכונתית? כמה חדרי בריחה כבר עשיתם? מתי בפעם האחרונה יצאתם מהשגרה? בין אם עבור הקטנים או למפגש גיבוש עם חברים וקולגות, קבלו הצעה מעניינת במיוחד אשר שמה במרכזה את היצירתיות שבאדם לצד הנאה וצחוק משותף. זה בדיוק מה שמציע סטודיו Clay Play – עם סדנאות יצירה שהופכות כל מפגש לבילוי יוצא דופן המשלב בין גיבוש וחוויה חברתית ובין יצירה מהנה ומעוררת.

בסטודיו מאורגן ומסודר למשעי, ילדים ומבוגרים כאחד ייהנו מחוויה משותפת ואישית שבסופה, יחזרו הביתה כשבידם יצירת אמנות שיצרו בעצמם. יצירה שהופכת לזיכרון מתוק מחוויה מהנה ומספקת!

סטודיו Clay Play – אז איך זה עובד?

הסטודיו עצמו הוקם מתוך 16 שנות ניסיון בעולם הקרמיקה, אהבה אדירה למקצוע ורצון להנגיש את התחום לכל המבקש. כך, סטודיו Clay Play הוא התגשמות של חלום המשלב בין התשוקה לחימר ויצירת מרחב יצירתי פתוח ומקבל ממנו כולם יוכלו ליהנות ללא כל קשר לניסיונם ולגילם. 

רוצים גם? זה ממש קל!

  • מתחילים מלהזמין שולחן – ניתן לבצע הזמנה לפי יום ושעה ובמועד המוזמן, יחכו לכם כלים יפהפיים שיעוררו את היצירתיות שבכם. מתוך שפע הכלים כל אחד יוכל לבחור את זה  שהכי מדבר אליו, או לתת לכלי עצמו לבחור בו!
  • מציירים וצובעים – על השולחן שהזמנתם כבר יחכו לכם שלל צבעים נפלאים, מכחולים וערכות. תוכלו לבחור לזרום או להיוועץ בצוות המדריכים המקצועיים אשר ישמחו להעניק לכם הכוונה והשראה ואף ללמד אתכם טכניקות צביעה מיוחדות ונוחות. כעת זה הזמן להתחיל ליהנות! להתמסר ליצירה ולצבעים ולמשך זמן קצר, להתנתק מעט מהיום יום. 
  • קחו את היצירה שלכם הביתה – בתום הסדנה תיפרדו מהיצירה שלכם אך רק לזמן קצר. כעת הצוות המקצועי נכנס לפעולה! הכלי יצופה בגלזורה ויעבור תהליך של שריפה בתנור קרמיקה מיוחד. לאחר כארבעה שבועות מקסימום, תוזמנו להגיע לאסוף את היצירה וליהנות ממנה אצלכם בבית. 

פעילות שכולם יכולים ליהנות ממנה

הסדנאות של סטודיו Clay Play מתאימות ליחידים ולקבוצות, לכל אדם המבקש לשדרג את היום ולהעניק לעצמו את מתנת היצירתיות. מצביעה על קרמיקה יוכלו ליהנות משפחות כפעילות בין דורית לסבים, הורים וילדים. הפעילות מתאימה גם לקבוצות של ילדים ונוער, חברות ואף כימי גיבוש בעבודה. אם אתם מחפשים פעילות זוגית יוצאת מהרגיל, הרי שהסדנאות יתאימו גם לכם! 

הרי אמנות שייכת לכולם ללא כל קשר לגיל ולרמת ניסיון כך שאין זה משנה ם אתם מציירים ע בסיס 

יום יומי או שמעולם לא הרמתם מכחול. סטודיו Clay Play הוא מרחב פתוח ובטוח לביטוי יצירתי המזמין גם אתכם לאפשר לעצמכם לשבור את השגרה עם פעילות מהנה ומרגשת שמוכיחה שלפעמים, כל מה שצריך זה לחזור לשורשים ולפשטות של פעם.

תגובות