יום כייף בקיבוץ רמת הכובש בצוותא עם חברות וחברים שאני מאד אוהב / מאת יואב חביב

מרכז דוידוף לא עבד היום. יום העצמאות. ולפיכך קיבלתי ” אפטר ” . הייתי על הגריל ברצף… והיום אני הייתי בצד הנהנה. מחלקת הרדיותרפיה של דוידוף. מלאכיות ומלאכים אחת אחד. סופר מקצוענים. מציליי חיים. מחר אני שב אליכם, בטרם פרוץ הגעגועים.

 

אשוח לכם אודות יום כייף בקיבוץ רמת הכובש בצוותא עם חברות וחברים שאני מאד אוהב. לגמרי באקראי : עזרת נשים. עזרת גברים. לפיכך ” ניצלנו ” זאת לגיבוש לקראת מחר. בתמונה העליונה… בין אומצה לשיפוד… ניהלנו בריינסטור מינג. רביעיית הכדורעף בפיקודו של יוסי. בוקי ואנוכי , עד כאן כולנו מהמושבה ברם בלי אמיר הקיבוצניק שלנו מרמת הכובש… זו לא אותה קבוצה. אמיר דור שלישי בקיבוץ , יש כבר דור רביעי. המארחים שלנו אורלי ואמיר נוי ” פתחו שולחן ” לרגל יום העצמאות.

אך הלוקיישן הועתק לחצרה של סבתא דליה. על חצר כזו בסביון או בארסוף אפשר רק לדמיין. דומה כי בגן עדן אנו. דשא רחב ידיים. בוסתן. גן. גינה פורחת. מנגל אחד. חברה אוהבת ומעצימה וסבתא דליה אחת. מושלםםם. יוסי הוא לא רק ניצב בדימוס ועורך דין מצליח , הוא גם ” הגריל מן ” הטוב ביותר בארץ עם הבנה בבשר שלא מביישת את גדול הקצבים במולדת. לרגע שכחתי : מחר 21.00, באולם בבר לב, משחק מס. 5. בסדרת המתח של אלופת הנשים בכדורעף. 2:2. מחר אין מקום לטעויות, אני תיקווה שבתום הערב, הבנות שלנו תנפנה את צלחת האליפות. יוסי הכין אותנו בצורה מושלמת. כל שנותר רק להניף. לא לנפנף. להניף. כפר סבא. כפר סבא. כפר סבא. חייבים פיצוי לכדורגל המאכזב. תודה מעומק הלב לאורלי. אמיר. סבתא דליה. ארוח מופתי גדוש בים של אהבה. יום עצמאות מרנין. שכחתי לרגע ,שעוד בטרם הגמר הגדול , המלאכים שלי בדוידוף ממתינים לי מחר לעוד יום של טיפולים… ורק שתהיו לי בריאים. ואנא לא לשכוח : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם יואב.

תגובות

תגובות