בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני וירי הרקטות ליישובי הדרום, עיריית כפר סבא קוראת לכם לפתוח ביתכם ולארח משפחות

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני וירי הרקטות לעבר יישובי דרום, יצאה עיריית כפר סבא ביוזמה באמצעות אגף שירותים חברתיים קהילתיים, לאירוח תושבי הדרום בבתי תושבי העיר כפר סבא.

משפחות, יחידים שמעוניינים להתארח, יכולים להירשם בקישור הבא >> https://forms.kfar-saba.muni.il/2248/

משפחות כפר סבאיות המעוניינות לארח מוזמנות להירשם בקישור, ואנו נחברם מול משפחות מיישובי הדרום >> https://forms.kfar-saba.muni.il/2247/

בנוסף, לצד אירוח בבתים, נערך מינהל קהילה לארח את תושבי הדרום לימי הפוגה והתרעננות חד יומיים בכפר סבא.
יישובים מהדרום שרוצים להגיע ליום הפוגה והתרעננות, יש לפנות למייל:
Meravf@ksaba.co.il

יש לציין עוד, כי בעקבות המצב הביטחוני, מקיימת עיריית כפר סבא הערכות שוטפות וכבר ביום ראשון נפתחו כלל המקלטים הציבורים, בהנחיית ראש העיר, רפי סער. בשלב זה, בהתאם להנחיות פיקוד העורף, אין שינוי בהנחיות ההתנהלות לתושבי העיר, אך אנו קוראים לתושבים עקוב אחר הפרסומים בתקשורת ובאתר פיקוד העורף.

כמו כן, קוראת העירייה לתושבים לבדוק לשלומם של שכנים מבוגרים ושכנים עם מוגבלויות ולראות האם זקוקים לסיוע, כאשר ניתן לפנות 24/7 למוקד העירוני 106 אן בוואטסאפ 050-3106106.

ראש העיר, רפי סער: “מדינת ישראל נמצאת בהסלמה שידענו עליה והתכוננו לתרחישיה. כפר סבא מחזקת את צה״ל בהשגת יעדיו ושולחת חיבוק גדול לתושבי הדרום. המצב דורש מאיתנו לגלות עירנות. על כולנו להתכונן לכל תרחיש ולמי שאין מרחב מוגן דירתי, לוודא שהגישה למרחב המוגן הציבורי פנויה וידועה. בנוסף, כחלק מהיותינו קהילה חזקה, אם יש בקרבתכם שכנים מבוגרים או אנשים עם מוגבלות, תבדקו לשלומם, אם הם צריכים משהו ובמקרה הצורך, עזרו להם להגיע למרחב המוגן והרגיעו אותם. אני מבקש מקרב לב, הקשיבו להנחיות פיקוד העורף – הן מצילות חיים. המוקד העירוני זמין עבור התושבים והתושבים 24 שעות ביממה לכל פנייה”.

תגובות