הפרלמנט המוביל בכפר סבא של גיא פופ / מאת יואב חביב
העולם שייך לצעירים…למדתי להתחבר אליהם. לקבל השראה. להתעצם. הם מחזקים אותי במאבק על חיי. דור אדיר. אז ת’שמעו סיפור : סחתי לכם בטורי האחרון אודות הפרלמנט המופלא של פרידלנד. יום שישי האחרון… הפרלמנט בעיצומו. נבות רובינשטיין רוכן על אוזני…. לא הוגן, כך נבות, היזנחנו את פרלמנט צעיריי וייצמן, לא פייר. אנחנו חסרים ברגע זה בשולחן שפותח גיא פופ, אחינו האהוב ונסיך המושבה.
נהיר לכם שתוך דקותיים מצאתי עצמו ברכבו של נבות בואך הבונבון. נבות רובינשטיין הוא המזניק בפרלמנט של פרידלנד וחרף זאת : נבות הוא לא רק יו”ר שכונת וותיקים במושבה אלא גם פעיל מרכזי בכל פעילות המיטיבה עימנו. עם ילדינו. עם נכדינו. מתנדב כרוני בכל רמ”ח אבריו. אחרנו… מה לעשות , קשה לרקוד על מספר חתונות במקביל. נתקן בשישי הקרוב. אך פטור ללא כלום נאדה. שניים מצדיקיי הפרלמנט עדיין ממתינים לנו בסבלנות יתירה : גיא פופ ושמוליק פנחס.
כבוד עבורי להיות מונצח בפריים אחד עם חבר’ה נמרצים ופעילים חברתיים בולטים. זכיתי. זכיתי בגדול : שימו לב מי בחברתי , כוכבים אחד אחד : נבות רובינשטיין. שמוליק פנחס. גיא פופ ועבדכם. גיא המדהים עדכן אותנו בפרוטוקול ובהחלטות שעברו בהעדרנו. חתמנו. ברור. תותחים אחד אחד. גאה להיות חבר שלהם. גיא מחתים אותנו על התחייבות : השבוע מתחילים בפרלמנט ויצמן. פנים רבות לו. הפרלמנט של גיא. פרלמנט הבונבון.
עבורי , השם נטול חשיבות, כל עוד מאיישים אותו הצעירים הכי פעילים במושבה האהובה שלנו. אמרתי לכם : אין לנו ים. אין לנו מחצבים… ברם יש לנו את המחצב היקר ביותר ביקום , המחצב האנושי. אלה שאיתי בפריים המצו”ב… הם ההוכחה המרבית לכך. אוהב אתכם ילדים שלי וכל עוד נשמה באפי… אני לצידכם. אני איתכם בכל עוצמת ליבי. אני לשרותכם בכל עת. ולכן ולכם חברות וחברים שלי לעד זכרו : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏4‏ אנשים‏ ו‏טקסט‏‏

תגובות