ראש העיר, רפי סער: “בקרוב נחתום על הסכם גג המשמעותי ביותר להתפתחותה של העיר כפר סבא”
“מסתערים קדימה למען תושבות ותושבי כפר סבא”, כך לדברי ראש עיריית כפר סבא, רפי סער
רפי סער :”נקודת מפנה לכפר סבא. התכנית שסוף סוף תדאג לצעירי העיר ותוביל לפתרונות תחבורה מקיפים, למגוון של אפשרויות תעסוקה איכותית ולהתחדשות עירונית יוצאת לדרך.
בקרוב נחתום על הסכם גג המשמעותי ביותר להתפתחותה של העיר כפר סבא. יש בהסכם המון בשורות, כמעט בכל תחום, אך בעיקר הוא נותן מענה לצעירי העיר. סוף סוף הילדים שלנו יוכלו להישאר בכפר סבא במחיר הוגן. סוף סוף יאושרו לכפר סבא פתרונות תחבורה מקיפים שיפתרו לא רק בעיות עתידיות אלא גם בעיות עכשוויות. סוף סוף קרקע חלופית לקידום יסודי של תכניות התחדשות עירונית בעיר הוותיקה. סוף סוף אפשרויות התעסוקה האיכותית יגיעו לכפר סבא ולא יישארו ברחבי השרון או בתל אביב”.
לדברי סער “יש עוד הרבה מה לספר על התכנית שתשנה את פניה של כפר סבא לטובה. בימים הקרובים, כאשר נגבש את עיקרי ההסכם לקראת החתימה, נצא בסדרה של פרסומים ומפגשים בנושא במטרה להעביר לכם את כל המידע בשקיפות מלאה. לא אאפשר לפוליטיקאים קטנים לפגוע בפיתוחה של העיר. לא אאפשר לפגוע בעתיד הצעירות והצעירים שלנו וביכולת שלנו להעניק להם עתיד טוב יותר. כפר סבא הגיעה לצומת דרכים החשוב ביותר בתולדותיה – האם נשאיר אותה מאחור או נדאג לקידומה ולתהליך הצערתה והחזרתה להיות עיר מובילה בישראל.
נמשיך להסתער עבורכם בכל הכח!”.

תגובות