לא דמיינתי כמה מוצרים מעולים יש לג’ונסון קלין, בישום הבית. חומרי כביסה. חומרי שטיפה / מאת יואב חביב
טור אחר היום. שונה. כיוון חדש. וכל כך למה. ת’שמעו סיפור : חברתי האהובה אירית מרק , אשת התקשורת מס. 1 במושבה. כך סתם מ’ שומקום סחה לי אירית : יש חנות חומריי ניקוי חדשה בקניון דימרי בירוקה ( 80 ) אתה חייב לבוא איתי בואך ג’ונסון קלין. איריתוש , מה עובר עלייך ? שתית. עישנת. מה יש לי לכתוב על חנות חומריי ניקוי ?
מי שמכיר את אירית , מבין בדיוק איך תם הפולמוס. וכך מצאנו עצמנו אתמול , מצאנו , קרי אירית מרק ועבדכם… תקשיבו טוב : נחתנו בגן עדן… לא פחות. תזכירו לי בסייפא שבג’ונסון קלין עסקינן…כי אני חייב רגע לבצע רוורס. אני נושא על גבי תוארים לא מעטים הכוללים מרצה באקדמיה. ניסיון רב כמעט בכל תחום…אבל דחילק… מה אני מבין בבישום של כביסה ? גם תואר של מבקר מסעדות שזור ברזומה שלי. מבקר חומריי ניקוי לא מצאתי. יואב ,כך סחה לי אהובל’ה , הריי חולה ניקיון חסר תקנה אתה. איסטניסט ברמות סיכון. ייקה ייקה. מה עוד שיש לך עניין בקידום עסקים חדשים במושבה. אהבת חינם… חלק גדול בהווייתך.
אז קדימה… סרים לחנות החדשה של ג’ונסון קלין בדימרי. בירוקה. כך נשומל’ה. טוב רק מבקש מיספר ימים של חסד ללימוד הנושא… את יודעת עד כמה יסודי אנוכי. הכל טוב… עד שחצינו את סף החנות…אז זהו… תישכחו את כל מה שידעתם עד היום על חנויות לחומריי ניקוי. טעינו בחנות אירית. היגענו לפרפומריה. ניחוחות גן עדן. אין ריח של ליזול ואקונומיקה. לא טעינו אנחנו בג’ונסון קלין. הסניף השלישי של הזכיינים יוני ברקאי ואוהד ארייב שללא ספק הם פורצי דרך בתחום. תנו לי רגע ואעשה לכם סדר…
את פנינו מקבלת קרן , מנהלת החנות , בחיוך קסום מקיר לקיר. לגמרי במקרה : אשתו של יוני… ואחותו של אוהד. הכל נותר במשפחה. תוך שעה מצאנו עצמנו ” דודים “אני מספר לקרן על דב בעל המוסך שבעידן שלי כיו”ר הפועל כפר סבא , השחקנים שלי טיפלו שם במכוניות. דב חבר שלי מהפרלמנט בקאנטרי. מה דב… כך קרן… דב זה אבא שלי… עד כמה זעירה מושבתנו. טוב תישמעי קרן ,אני אפנה לחברי הטוב דני הרוש.. מה דני , דני זה דוד שלי. די ניכנע. כל המושבה משפחה אחת גדולה. וההתחלה זה יוני. אוהד. קרן. דב…ועתה הוסיפו לכך את השבט המדהים של ” ההרושים ” והריי לכם מחציתה של המושבה.
אני חופר לכם ומהתרגשות שכחתי לספר לכם על ג’ונסון קלין. קרן עורכת לי סיור מודרך וממצה בחנות. שעה קלה המוסיפה אותך לחוג מעריציי ג’ונסון קלין. תוך כדי ההדרכה קרן מתפנה לשרת לקוחות. שרות לעילא ולעילא. סבלנות אין קץ. חיוך שלא מש מפנייה. עשר בסולם יואב. קרן. חנות בינלאומית הכוללת מוצרים מאיטליה. אנגליה. ארה”ב וכמובן גם ייצור כחול לבן שלנו. האמת… תחרות לא הזיקה אף פעם לצרכנות נבונה. לא דמיינתי כמה מוצרים מעולים יש לבישום הבית. חומריי כביסה. חומריי שטיפה לרצפות. חומריי ניקוי משובחים מהצמרת העולמית. האמת לא בא לך לנטוש את ג’ונסון קלין.
טרם החלטתי על מה ולמה : האם זו קרן מנהלת החנות המקצועית. או שמא המבחר העצום. או אולי העיצוב המדוגם. ההשקעה הגדולה. הניחוח המופלא של המוצרים בג’ונסון קלין. או השלמות שהיא נר לרגליהם של יוני. אוהד. קרן. כך או כך… בוא נודה על האמת… מעולם המלצותיי לא היטעו אתכם. כך גם הפעם. ג’ונסון קלין. עשר בסולם יואב. ללא ספק : רשת חומריי הניקוי הטובה בישראל. 0505274850 באם טעיתי. בהצלחה לבעלים. בהצלחה למושבה. ג’ונסון קלין. דימרי סנטר. קומה 1. השכונה הירוקה 80. ולכן ולכם חברות וחברים שלי , לעד זיכרו : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏10‏ אנשים‏, ‏טלפון‏‏ ו‏טקסט‏‏

תגובות